haybimmsen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Ehm, snøscooteren va greit , men merce?? Har ikke du en nylakkert e36 i garasja som venta på siste puss?
launcher Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Ehm, snøscooteren va greit , men merce?? Har ikke du en nylakkert e36 i garasja som venta på siste puss? jepp d har han... måtte bare...hehehheehehe
kest Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Hehe ja vinter aktivitet må til mercedes ja er vel bare ei lita oppretting i fronten som skal til så blir den solgt var noe jeg fikk hos en kompis som ikke orket og fikse den, satser på at det kan bli noen ekstra kroner av den jeg skal værtfall ikke sette meg i den Jeg snakket med onkeln til fruen i dag og han viste muligens av en komplett M3 3,2 motor som han ville se om han fikk tak i dette var noe han nevnte når han så hva jag hadde gjort med bilen til nå og var meget fornøyd
haybimmsen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Steike det:D men om du skal bygge til m3, så blir det litt problemer med godkjenning, siden dette var en 318? Men uansett 3,2 e rått!
babjorn Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Godt å se det er liv her igjen,spennende å se hvordan denne blir
kest Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Ja da har jeg fått ny giv etter en lang pause, tar med bærebrua som jeg ikke fikk av alle foringen på til byen i morgen. blir og levere inn søknad og i morgen om ombygging til 320ia. Nå må bare ting bli gjort.
kest Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Et steg videre foringer på plass i den ene bærebrua, fikk gjort det selv med hjelp av launcher. Takker Da var det bare og pusse,lakke og montere.
kest Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Har bestilt GS-performance foring bærebro fram og GS-performance traversforinger bak. må ha nye front lykter eller bare glass, sitter og vurderer de hær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå