babjorn Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Litt lakk så blir dette bra.Men du skal ha for å orke å holde på ute på denne tiden,men nå begynner sola å titte frem ganske bra
kest Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Jo det går rimelig greit og stå ute men i dag va det mindre aktuellt, snøstorm .Har jo to garasjer men det står ei e28 i den ene og snøscooter og motorsykkel + mye annet drit i den andre. glede mæ til våren ja
babjorn Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 hehe skjønner at det er lite aktuellt å holde på,når jeg ser dette bilde
kest Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Ja da va det blidt vår/sommer litt greiere og holde på fikk bytta over bakstellet i går det blei veldig bra endelig lydløs diff. og bremsene blei merkbart bedre med skiver , og dempere siden den ene som sto på var helt ødelagt.
kest Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Ja da va man kommen i gang igjen, nå har jeg flyttet over hele ledningsnettet og montert motor med innkjøpt gir kasse fra troms bildelesenter regner med at jeg får prøvd bilen i starten av neste uke. Har og kjøpt inn bremse rør som må bøyes til, ombygging ABS. Og jeg har kjøpt ny M3 frontspoiler fra gs bildeler og i dag har jeg bestillt komplett gs performance effekt annlegg fra grenrør og bak + noen andre små ting.
kest Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 motor startet i går men jeg byttet ikke konverter bare gir kassa og det funka dårlig, så nå skal jeg plukke ut motor med kassa på og gjøre jobben på nytt, men denne gang skal motor rommet gjøres ferdig før det blir satt sammen igjen. Farge valget havnet på bmw alpine hvit.
kest Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Hær er gs performance eksosen som er på vei.
vktdaniel Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 blir bra dette oftere optateringer og flere bilder under veis
haybimmsen Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Steike, skal ha for å stå utendørs i minus å holde på, klapp for den:D bygge du om ifra 318 til 320 ellerXD
kest Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Ja det va en 318i med manuell som blir en litt oppgradert 320i med automat.
haybimmsen Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ser ut som du får til dette:D automat asså korfor ikke manuell?
kest Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Nei tenkte det kunne bli digg med automat på den ene bilen har vært yrkessjåfør i mange år og det blir jo litt giring med tia, holder og på med ei e28 og dær blir det 3,5l og manuell ,denne ligger og prosjekt tråd av her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå