Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Jo det går rimelig greit og stå ute men i dag va det mindre aktuellt, snøstorm :x .Har jo to garasjer men det står ei e28 i den ene og snøscooter og motorsykkel + mye annet drit i den andre. glede mæ til våren ja 8)

• 1 month later...
Skrevet

Ja da va det blidt vår/sommer litt greiere og holde på :D

fikk bytta over bakstellet i går :) det blei veldig bra endelig lydløs diff. :) og bremsene blei merkbart bedre med skiver , og dempere siden den ene som sto på var helt ødelagt.

01u87y8m11j5iz85yybo.jpg

• 3 months later...
Skrevet

Ja da va man kommen i gang igjen, nå har jeg flyttet over hele ledningsnettet og montert motor med innkjøpt gir kasse fra troms bildelesenter regner med at jeg får prøvd bilen i starten av neste uke.

Har og kjøpt inn bremse rør som må bøyes til, ombygging ABS.

Og jeg har kjøpt ny M3 frontspoiler fra gs bildeler og i dag har jeg bestillt komplett gs performance effekt annlegg fra grenrør og bak :) + noen andre små ting.

• 2 weeks later...
Skrevet

motor startet i går men jeg byttet ikke konverter bare gir kassa og det funka dårlig, så nå skal jeg plukke ut motor med kassa på og gjøre jobben på nytt, men denne gang skal motor rommet gjøres ferdig før det blir satt sammen igjen.

Farge valget havnet på bmw alpine hvit.

a682kstnpsxo80gskr2n.jpg

Skrevet

Nei tenkte det kunne bli digg med automat på den ene bilen har vært yrkessjåfør i mange år og det blir jo litt giring med tia, holder og på med ei e28 og dær blir det 3,5l og manuell ,denne ligger og prosjekt tråd av her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...