haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg sotet lyktene son originalt var vanlig blanke, så om det er veldig høy pris på de det kontra vanlig blanke som du kan ettermontere film, så har e villa gjort det. Om det ikke er så mye forskjell så kjør på
kest Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 De kostet vel ca 1400,- + mva pr stk. trur jeg det var, regner med at det er greit for biltilsynet siden de er gule org. trur ikke de er så glade i film. Da hadde jeg fått hjulene på fremme og hekken opp for og gjøre en innsats bak. Skal ha av diff og siste bærebrua i morgen så jeg får tatt knekken på den siste restureringen av understellet.
kest Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 diff pusset med stålbørste på vinkelsliper. neste steg vaske, lakke også montere.
kest Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Bare olje skift og montering igjen
kest Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Tok ned travers i dag hadde egentlig planlagt og begynne med montering i dag, men det blir ikke før seint i natt kanskje. Traversen er ikke samme standard som resten og egentlig glad for at jeg tok den ned, var litt rust rundt fester, og på en del skruer/muttra. Så nå er det bare og slipe reint og behandle litt før den blir lakkert.
kest Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Fått pusset med stålbørste på vinkel fant ingen hull noen plass, etter bildene ble tatt smurte jeg på rustfjerner, så nå er det på tide og vaske/tørke dette bort og lakke med sink grunning,lakk og tektyl tank fester skal og gjøres noe med, nye eller pusses behandles og lakkes, rusta skruer og muttrer skal og byttes ut. Var litt rust i kantene, pusset ned med stålbørste. på begynt pussing.
joakimh Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 liker hva du gjør med bilen følger med. men en ting. hvorfor sveiser du ikke inn forsterkninger når du først har traversen nede? eller har du gjort det og det er bare jeg som er litt blind ?
kest Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 liker hva du gjør med bilen følger med. men en ting. hvorfor sveiser du ikke inn forsterkninger når du først har traversen nede? eller har du gjort det og det er bare jeg som er litt blind ? Hei joakimh Takker Mener du og forsterke chassis eller traversen? har ikke sveiset noe i dette område. Rusta hadde jo tært litt i stålet rundt fester, men ikke veldig mye så håper det holder med ei vedlikeholds behandling en god stund til før det ruster på nytt og blir hull av det.
kest Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Det blei vel litt over forventningen med nylakka gang gulv skal pusses opp uansett
launcher Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 M3 har forsterkninge sveisa i karosseriet..gs har sikkert...ikke dumt visst man skal sparke litt clutch men foressten du skal jo ha autolat....
kest Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Hehe autolat håpe det blir greit har aldri prøvd en med automat før. Forsterkninger blir sikkert vurdert på e28n som det blir litt mer hk i. Noen bilder fra før jeg tok ned traversen, men jeg hadde skudd fast dempere oppe.
kest Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Er jo så mye sandstøv i garasjen min så det blei litt dirty og har brukt skruene som jeg hadde,men blir muligens bestilt inn nye.
joakimh Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 liker hva du gjør med bilen følger med. men en ting. hvorfor sveiser du ikke inn forsterkninger når du først har traversen nede? eller har du gjort det og det er bare jeg som er litt blind ? Hei joakimh Takker Mener du og forsterke chassis eller traversen? har ikke sveiset noe i dette område. Rusta hadde jo tært litt i stålet rundt fester, men ikke veldig mye så håper det holder med ei vedlikeholds behandling en god stund til før det ruster på nytt og blir hull av det. tenkte i chassiet der hvor traversen er festet. holde på med noe av det samme akuratt nå. er ein drit jobb og tar langt tid på denne årstiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå