Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet
liker hva du gjør med bilen :) følger med. men en ting. hvorfor sveiser du ikke inn forsterkninger når du først har traversen nede? eller har du gjort det og det er bare jeg som er litt blind ?

Hei joakimh Takker :D

Mener du og forsterke chassis eller traversen? har ikke sveiset noe i dette område. Rusta hadde jo tært litt i stålet rundt fester, men ikke veldig mye så håper det holder med ei vedlikeholds behandling en god stund til før det ruster på nytt og blir hull av det. :)

tenkte i chassiet der hvor traversen er festet.

holde på med noe av det samme akuratt nå. er ein drit jobb og tar langt tid på denne årstiden

Ok, nei jeg blir ikke og sveise det på denne. Ja kom akkurat inn fra garasjen er så kald på beina at det gjør vondt.

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

sleit litt med håndbrekk vaier og kobling til bremse skoene så fikk ikke på alt i kveld, men på med nytt mot i morgen :)

k5yie5fwi0u78qhv2b3n.jpg

Skrevet

Det jeg plagdes litt med i går har jeg ordnet og er klar og og prøve på nytt, disse var så si ikke bevegelige, men nå funker det bra til begge sidene det skulle kanskje vært bestilt nye [-X blei ikke gjort og siden jeg fikk de til og funke så blir jeg og bruke dem. :wink: Ut og montere :mrgreen:

9o3e5a6sre2lr2noet7d.jpg

Skrevet

Endelig på :D og det blei akkurat som det skal være :D

Bare kalipter ,klosser, innerskjerm og abs kontakten igjen på denne siden

va6gyfuv8st9nbpdi5cg.jpg

Skrevet

Storforing i den siste bærebrua er ute bortsett fra at jeg må sage et spor og banke ut ytterste ringen.

Bremse kalipter lakket på samme måte som forran.

u15t7e12agwln6lu23fc.jpg

tmgu5z5kupssw3i5y2pp.jpg

3suav6wdbpf9fc39lmxn.jpg

r5z2opkyxuzi4n8gi9eh.jpg

Skrevet

Slit litt med og få ut siste foringen på bærebrua så gjort litt andre ting eks. fjernet sotingen på vinduene siden jeg ikke var fornøyd med resultatet, tenkte på og få de proffsotet men siden de er grønntonet orginalt så blir jeg ikke gjøre det bare og vaske og få de montert.

fptm8ud134tb0gu2o9ep.jpg

06kge33g00nsgaljj0qf.jpg

2qxc797ug1v5awnzfi6e.jpg

Skrevet

Nye foringer på plass bærebrua pusset ned og rustbehandlet, bare og vente til alt tørker etter vask så blir det sinkgrunning og lakk :D

5mjq674bxuub6dng0b8r.jpg

Skrevet

4 Bremseslanger, 4 bremse rør og 4 slitasjesensorer til klosser på tur i posten.

Nu skal jeg gå ut og montere den siste bærebrua, i dag skal jeg montere på hjulene så jeg får trillet bilen ut og snudd den rundt for og få motor rommet i garasje åpningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...