Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra jobba gutt :D:D pakke lekan etter frokost å kommer innover i mårra å hjelpe,,tippe den fargen blir nåkka RÅ dagslys :twisted: skal vel klare å få motorn både i å starta så du får prøvetur trur du ikke..????? :mrgreen::mrgreen:

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
Bra jobba gutt :D:D pakke lekan etter frokost å kommer innover i mårra å hjelpe,,tippe den fargen blir nåkka RÅ dagslys :twisted: skal vel klare å få motorn både i å starta så du får prøvetur trur du ikke..????? :mrgreen::mrgreen:

:D ja nå går det fremover hær, gleder meg til og få den på utsiden og se den i dagslys ja :D men den er helt nedstøvet så trenger en vask. Motorn får vi kanskje montert :D men har lært meg under dette prosjektet at ting går ikke alltid like fort som man skulle ønske [-o< så prøve kjøring trur jeg er og ta litt hardt i, men det er ikke lenge igjen.

Skrevet

Hjulene montert :D lenge siden sist, bilen er som nevnt tidligere jævlig skitten

men det var litt artig og se den på utsiden i normalt lys.

50ipk6zxvy42ao27mrhf.jpg

vufkvxmy7ec7t5tgkjmq.jpg

y3etanxbmh3q3ao7zr78.jpg

c2azavu1ph60lnctxzj5.jpg

Skrevet
Ser jo heldig bra ut den lakkeringa du har prestert!! Stå på :)

Tusen takk :D Det er sikkert noen som vil pirke, men jeg er godt fornøyd med lakk resultatet :D

Gleder meg til og se alt ferdig montert og vasket for da trur jeg fargen kommer ordentlig frem. Er et godt lag med støv på alt.

Skrevet
Helrått, Stå på!!

Blir bra dette her :)

Tusen takk :D

Jeg var og så på ditt prosjekt, liker det du gjør med bilen din :wink:

Vi har jo gjort en del likt arbeid spesielt i understellet :) synes

at det er fint og vite at ting er på stell under bilen. lakken på bilen din så og meget bra ut. :)

Skrevet
Helrått, Stå på!!

at det er fint og vite at ting er på stell under bilen. lakken på bilen din så og meget bra ut. :)

Jo takk :)

Ja er utrolig greit å vite at det ikke er noen problemer under, ble så utrolig mye bedre etter overhalinga at jeg trodde jeg kjørte en annen bil :P

men må si jeg sukler litt etter coilover-settet ditt :P Jeg viste ikke hvilket som passet bra så jeg gikk bare for org. M-tech i stedet.

Skrevet
Helrått, Stå på!!

Jo takk :)

Ja er utrolig greit å vite at det ikke er noen problemer under, ble så utrolig mye bedre etter overhalinga at jeg trodde jeg kjørte en annen bil :P

men må si jeg sukler litt etter coilover-settet ditt :P Jeg viste ikke hvilket som passet bra så jeg gikk bare for org. M-tech i stedet.

Gleder meg utrulig mye til og kjenne forskjellen på understellet :D liker og coilover settet, men er ikke sikker på om det går gjennom godkjenning på BT selv om andre har fått det godkjent (får bare vente og se) org. M-tech er aldrig galt :wink: jeg hadde og kjøpt det eller en av bilstein variantene vist det ikke hadde blitt k-sport.

Skrevet
Var det veldig mye midifisering får å få k-sport bremsene til å funke med org håndbrekk ? Du fjør en bra jobb! Du er dyktig!

Hehe håper jeg er litt flink :D selv om jeg ikke har K-sport bremser. Jeg kjøpte Gs-performance

skiver og red stuff klosser, så har jeg bare resturert org. kalipter så hær passer håndbrekk som hånd i hanske :D

Skrevet

Små vinduer har jeg vasket bort limet fra solfilmen og montert på bilen.

w7d80cqzanu25di03iwk.jpg

div pakninger montert, hær kan man se på taket hvor mye støv som faktisk ligger på bilen.

stwkvmdk9pjautu78dnl.jpg

Har vasket bilen innvendig og smurt inn setene med skinn balsam.

6kvmqsvahob1jxu3u7nx.jpg

Skrevet

Gårsdagens gjøremål.

Det ble tur til byen kjøpte inn lakk, billig garasje jekk og svindyr gir olje.

y4728ckhbkgu9i4s5f1o.jpg

bamgm9m6or7e5igdqzjy.jpg

psv8ggz5oxuuvdrnnunf.jpg

Når jeg kom hjem fikk jeg og en kompis tatt av girkassen. Den skal jeg skifte olje på,

men det har jeg ikke gjort før, var og leste litt på forumet og fikk en forståelse av at det

skal pumpes olje inn tappehullet. Mitt spørsmål blir ganske enkelt siden jeg har girkassen

av og enkelt kan montere den i motor stativ for tapping, så lurer jeg på om jeg bare kan

snu den rundt i stativet etter tapping for og fylle på den nye oljen med tappehull oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...