Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da går jeg for og prøve og få bilen gjennom med M50B20 motor.

Har bestilt inn Bilstein B10 power kit dempere og fjære 60/40 og håper på noe bedre TUV papirer på de enn på K-sport kittet.

Har og bestilt inn vakumslange til tomgangsmotor, klips til deksel kupe vifte, ny innsprøytnings belg,

fester og gummi oppheng eksos, eksos pakninger, nye braketter til bremse rør bærebru bak og ei ny viftereim.

Fikk montert innerskjerm høyre side forran i går og satt på hjulet, samme skal gjøres på venstre side i dag + at jeg skal fortsette med det siste vinduet i dag, blir fornøyd om jeg har på alle dør trekkene og bilen på hjula litt senere.

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Har ikke fått på dør trekkene enda, men har fått tre av vinduene lukket med direkte strøm på kontakter

får ikke lukket det siste så trur at den siste motoren er gåen. Venter på noen deler så nå må jeg ta ut bilen for og få pusset og lakket noen deler til den blåe.

4609k4giwuqc0ccu0nmu.jpg

Skrevet

Jeg legger og noen nye planer for og få bilen godkjent ombygget, da tenker jeg på vekt.

ABS kan fjernes, panser i karbon veier 9,2 kg, beholde glassfiber skjermer forran, el vindu motorer og ledninger

kan fjernes, ikke montere tåkelykter. Må sjekke litt ut hvor mye som skal til for og nå riktig vekt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nye deler på vei :D M3 styling, Frontspoiler, sideskjørt, hekksjørt. + endel små ting skruer, klips o-ringer og kupefilter. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått skrudd ned den gamle garasjeporten så gjenstår det og rydde ut alt og begynne på garasjen.

Det skal støpes nytt gulv og snekkres nye vegger felles inn lys og lages kompressor skjul med arbeids benk, og ny isolert garasjeport.

Skrevet

Nå er det bare og få ferdig garasjen fortest mulig det begynner og ta seg til med deler ...er ikke så mye som mangler :D

dsx8vtgdcl2e6snqd2y7.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

På begynt garasje oppussing :D gulvet skal isoleres og støpes nytt og veggene skal isoleres og jeg har lyst til og lage dør fra gangen og rett ut i garasjen :D

qehdk866dyon0tbz9k4o.jpg

3ud2ag1rwh2vmfktabv6.jpg

841g9ayi4xpo7ymhunzh.jpg

Måtte jo ta et par bilder av bilen ute :D

23rqnqosidhx7qgvm2ob.jpg

3qvlvw6c3g6b9hmcwdma.jpg

Skrevet

FUCK B-) Digge den fargen,,trur ik du skal c helt bort i fra at min blir samme..,får c kor lang tid du bruke på å få garagen støvfri før sommer e over ;-)..visst ik får d bli folie foreløbig..

Skrevet
FUCK B-) Digge den fargen,,trur ik du skal c helt bort i fra at min blir samme..,får c kor lang tid du bruke på å få garagen støvfri før sommer e over ;-)..visst ik får d bli folie foreløbig..

Hehe ja liker den jeg og den er bare så jævlig hvit :D hadde jo vært artig og se din i den fargen.. passer bra til gule lykter trur jeg :wink: garasjen skal jeg nok få ferdig ganske fort :) men du får stå i kø til jeg er ferdig med lakkering, men du har jo litt som kan gjøres før du er klar til lakkering :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

Det ble en liten og litt sein update.

Stoler tatt ut

rnglzdgqbru49t565j0b.jpg

Husker ikke hva denne er til?

vut8buzg3vyqim2m0uv8.jpg

støvsugd

ijj4dos581rkms9nic28.jpg

Ny gasspedal

4gsucz84h9mkzf37w112.jpg

Deksler og nye kupe filter skal monteres

fqucrtamfokrj3wecz1u.jpg

Skrevet

Har avtalt kjøp av nytt interiør som jeg blir og hente en av de nærmeste dagene. =P~

så neste update blir litt bedre en den siste gleder meg allerede :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...