kest Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Da hadde jeg vært i Mo i rana og hentet meg et orginalt Alpina B3 interiør liten titt før det blir støvsugd og montert.
kest Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 Må sveise på endel nye fester til seteryggen. Nye fester er bestilt, har gjort en del ting klart på begge sidene til festene ankommer.
kest Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 Litt motor info i interiør skuringa, det blir til syvende og sist en M42B18 som blir stående i denne bilen.
haybimmsen Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Kjipern men dem e artig å ha snurre på da Tror Ditta interiøret der blir bra!
kest Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 Kjipern men dem e artig å ha snurre på da Tror Ditta interiøret der blir bra! Ja litt kjipt er det siden alt så si var klart, men trur ikke en m42b18 slit med og følge omså dra i fra en m50b20, og disse tåler godt med snurring Jeg har jo en av vær så det må prøves når de er ferdige Jeg gleder meg til interiøret er på plass, håper det blir bra og at det tar seg fint ut i bilen
kest Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Sluk til garasjen og drenering til huset under prosjektering regner med og være ferdig i begynnelsen på neste uke så da blir det nytt gulv i garasjen etter det.
kest Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Ikke like gøy med bilder av dette, men det er endel arbeid å gjøre for hånd og det må gjøres for og få garasjen og bilen ferdig venter på festene til sete ryggen, har ikke hørt noe fra de enda så trur ikke de er sendt.
kest Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Lenge siden det er blitt gjort noe hær, men noe småtteri den siste tiden. Tok noen bilder i dag holder på og vaske IS motoren og har funnet ut at 19" skal få stå på denne neste sommer.
alner Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Tøft, for å gi deg litt inspirasjon hvis du liker hvite bmw,er . Her er bilde av min. http://bimmers.no/topic/771767-hvit-e36-med-hvite-felger-dtm-btcc-warsteiner/
kest Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Tøft, for å gi deg litt inspirasjon hvis du liker hvite bmw,er . Her er bilde av min. http://bimmers.no/topic/771767-hvit-e36-med-hvite-felger-dtm-btcc-warsteiner/ Kult jeg digger hvit og sort blandet, trenger litt inspirasjon nå for og bli ferdig med bilen ja har hatt mye andre ting og gjøre blant annet med huset, jeg har og startet eget firma kjøpt meg skap bil som har trengt litt service og vedlikehold og så er fruen gravid igjen så da har jeg måtte hjelpe til mer en vanlig med husarbeid, men har nå planer om og komme i mål med bilen, det er jo ikke så veldig mye som gjenstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå