Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg vært i Mo i rana og hentet meg et orginalt Alpina B3 interiør :D liten titt før det blir støvsugd og montert.

x9hs38nlhlte632gerap.jpg

v6xknmpivayeveq9nplo.jpg

0a74zaj6p61ob1mby7w3.jpg

7nl29c0rtib78zbsh926.jpg

0k0nxbyjxov7yx9rmtvf.jpg

wjzoardmh6axtar1vrh3.jpg

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Må sveise på endel nye fester til seteryggen.

Nye fester er bestilt, har gjort en del ting klart på begge sidene til festene ankommer.

zx5o5b0jy5k6a9pfa7xv.jpg

00zzggkjqww5mlm6s0yq.jpg

ugi8878xrbdmqhy7rmmg.gif

Skrevet
Kjipern -_- men dem e artig å ha snurre på da :D

Tror Ditta interiøret der blir bra!:-)

Ja litt kjipt er det siden alt så si var klart, men trur ikke en m42b18 slit med og følge omså dra i fra en m50b20, og disse tåler godt med snurring ;-) Jeg har jo en av vær så det må prøves når de er ferdige ;-)

Jeg gleder meg til interiøret er på plass, håper det blir bra og at det tar seg fint ut i bilen :-)

Skrevet

Sluk til garasjen og drenering til huset under prosjektering regner med og være ferdig i begynnelsen på neste uke

så da blir det nytt gulv i garasjen etter det. :D

7oq2ogricwa2q5ojtrof.jpg

Skrevet

Ikke like gøy med bilder av dette, men det er endel arbeid å gjøre for hånd og det må gjøres for og få garasjen og bilen ferdig ;-) venter på festene til sete ryggen, har ikke hørt noe fra de enda så trur ikke de er sendt.

jb5ttmkz69faowfn23nr.jpg

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Lenge siden det er blitt gjort noe hær, men noe småtteri den siste tiden.

Tok noen bilder i dag holder på og vaske IS motoren og har funnet ut at 19" skal få stå på denne

neste sommer.

t933gops6fqd5ax978qf.jpg

cjvesl9vwrm4dna2xndr.jpg

zztv074as6zk7whnh57x.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Tøft, for å gi deg litt inspirasjon hvis du liker hvite bmw,er . Her er bilde av min.

http://bimmers.no/topic/771767-hvit-e36-med-hvite-felger-dtm-btcc-warsteiner/

Kult jeg digger hvit og sort blandet, trenger litt inspirasjon nå for og bli ferdig med bilen ja ;-) har hatt mye andre ting og gjøre blant annet med huset, jeg har og startet eget firma kjøpt meg skap bil som har trengt litt service og vedlikehold og så er fruen gravid igjen så da har jeg måtte hjelpe til mer en vanlig med husarbeid, men har nå planer om og komme i mål med bilen, det er jo ikke så veldig mye som gjenstår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...