haybimmsen Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 dette blir bra, artig å se korsen an fiksa hjulbuer, fortsett med bilde e du snill, slik at slike som meg ser korsen d skal gjørest:))
kest Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 Tidlig opp i morgen og gjøre siste fin pussen og vasking før lakkering av motor rom, innerskjermer, kanaler, dørkarmer og bagasjerom. Begynner og få litt dårlig tid vintern er farlig nær jeg bor på landet og har ingen bil
haybimmsen Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 hm. va du tenkt å bl ferdig til vinteren da eller?
kest Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Ja må bli ferdig snarest mulig, har bare en KTM 660 supermotard og bruke, kjipt og kjøre med den på vintern. e36n blir hværdags bil sommer som vinter , MEN e28a skal gjøres ferdig i løpet av vintern så den e klar til sommeren, det er nåkk den som er go bilen ja
kest Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Kom ikke så langt som jeg håpet i dag, men det går fremover så i morgen blir det lakkering
Testpiloten Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Dette blir bra! Liker 4 dørs E36, stå på videre!
kest Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Testpiloten. håper det blir brukbart men etter og ha sett din som er meget bra så får jeg litt prestasjons angst Ja jeg skal gjøre alt selv har lenge hatt litt interesse for lakkering men har ikke mye erfaring med hel lakkering med kompressor og sprøyte, har lakket endel med boks og med air brush. legger sikker merke til at garasjen ikke er optimal for lakkering men planen er og bygge denne garasjen om til lakkboks i løpet av vinter/vår. Så på denne lakkeringen av e36n blir det ekstra viktig og ta noen forhåndsregler før jeg starter eks. vann på gulv/vegger uttrekks vifte god temp ol.
haybimmsen Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 hørts fjell ut:D har lyst å bygge "boks" selv, skal ikke skryteover noen lakkunskaper, men har lakka en del med boks, å får små lakk jobber av kompiser:P har lyst å strekke d litt lenger med d å kunne med kompressor å sprøyte:O finst vell noen bøker en kan lese eller noe slikt:P
kest Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 Mye info på nett jeg trur det skal gå hel greit det blir spennende gleder meg til og komme i gang.
kest Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Nja det er endel arbeid og lakke en bil, har brukt meste parten av tiden i dag til og vaske å det var ikke akkurat rent og pent i innerskjermer, har ikke høytrykkspyler så det tok rimelig lang tid, men nå har jeg seriøst bare og vaske bagasjerommet litt før det blir en siste vask med noe silikonfjerner så er jeg klar.
kest Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Etter mange runder med vasking syntes jeg orginal "belleget" overlakket med rødt var i bra stand, så jeg valgte og bare lakke det med matt sort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå