kest Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Har i dag kjøpt meg ny kompressor Har blidt fortalt av en kar som selger kompressorer og har gjort det i mange år at man må minimum ha 3hk og 300l/min for og helakkere og at til en viss grad tanken har litt mindre betydning, så jeg valgte denne håper det duger Trykkluftsregulator med filter og ei rimelig sprøyte for grunning og innvendig lakking
kest Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 I dag var jeg og så om det matt sorte som ble spayet i inneskjermer hadde fått bra dekke, men det var ikke helt hundre,så tenkte litt på det med tectylering så tredje og siste laget ble lakket med sort undrestells spray samme pantent som tectyl
kest Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 I går var en sinnsykt lærerik og artig dag i garasjen, det er første gang jeg lakker med sprøyte og det blir ikke den siste har ikke lakket hele bilen enda men har kommet i gang og ser sykt frem til og gjøre ferdig hele jobben. garasjen ble ikke godt klargjort før lakkering og lærte av det, så før utvendig spaying blir det super viktig, egentlig nevnt tidligere og men,men legger ut noen bilder fra det som møtte meg i dag i garasjen. dårlig lys.. Hær sneik kompisen seg med på bilde han har tidligere vært lakkerer i 2 1/2 år grei kar og ha til veiledning og tips måtte prøve den ene baklykta
M|Fjeld Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Flink med lakksprøyta du Hehe, imponerende arbeid!
kest Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Trenger erfaring med sprøye teknikk men dette blir artig det ligger litt arbeid bak ei helakkering ja Tusen takk for hyggelig innspill
vktdaniel Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Dette blir jo drit bra. Du har ikke lyst til og ta min bil og da
kest Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Takker hyggelig Har i dag pusket litt med ledninger i bagasjerom og i motorom, montert nakkestøtter bak og satt på dørpakkninger bak + noen andre små ting
kest Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Sikringsboks, bremekraftforsterker, abspumpe, innstegslister og flere gummipakninger vasket og montert
kest Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 La inn ei bestilling på deler fra gs så da er det bare og vente -gs performance bremseskiver rundt om -red stuff klosser rundt om -K-sport coilover kit (vist det var TUV godkjent) -spindelledd begge sider -gasspedal
kest Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Hmm Lurer litt på om jeg skal kjøpe chip har lyst til og nå ca 200hk BMW 320i E36 24V Motorkonstruksjon 6-sylindret rekkemotor. Injection, katalysator. Doble overliggende kamaksler. Motorvolum 1991 ccm Transmisjon 5 trinns manuell girkasse eller automatgir. Bakhjulstrekk. -Original -Modifisert -Ytelse 110 kW / 150 hk 124 kW / 168 hk -Dreiemoment 190 Nm 212 Nm -Max-hastighet 211 km/t 220 km/t Annen informasjon Gjelder modeller tom 1994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå