kest Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Er det ikke bedre å se etter en større motor og skifte fremfor bruke penger på chip osv?Det kan kanskje være vanskelig å få tak i en god 328 motor i rett prisleie, men verdt tanken? Tenkte det måtte være en grei tanke, siden du har vidåpen port fremme og null motor montert for øyeblikket? Ser ut til å bli en strålende fin bil det her til slutt. Lykke til videre Jo takker det hadde sikkert vært fet med større motor, men det får bli til en evt. senere annledning, har det litt travelt med og bli ferdig sia jeg er uten bil og bruke, og tenker jeg skal få bilen godkjent ombygget hos biltilsynet og det blir vist greiest med de papirer jeg har fra 320i.
kest Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Takker, men jeg var og så litt på den e30n du har å syke satan den va rå legger ut et bilde av k-sport coilover som jeg bestillte håper de er TUV godkjent vist ikke må jeg finne noe annet. Takker Fikk godkjennt K-sport på min gammle coupe http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=177116 Men du kan jo bruke supersport sitt sett også, som jeg brukte på denne http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=122807 Fikk sjekka mailn i dag og deler pakkes og sendes fra gs snarest så K-sport coilover er tydeligvis godkjente ja. Når det gjeller de bilene du har overhalt/oppgradert så har jeg ikke ord eller noen ord har jeg fy faen har sikkla på den hvite 320 du har hatt endel ganger viste ikke at den var hær inne på forumet, fant den på google white and black bmw e36 Den du hadde på GS va jo og nice jobber du der eller ?
kest Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Har jobbet litt med buen, får se om det blir greit nok etter en runde til med fyller, skjermer er pusset med 1200 papir etter første runde med fyller så regner med og ha dem klar i morgen. skal ha klart koffertlokket og i morgen det er sandblåst på vanlig e36 plass og i fester til vinge,lakket med zink på stål så sparklet og pusset.ikke helt ferdig.
kest Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Ting går ikke helt som planlagt bestandig så fikk ikke gjort en drit i garasjen i går, var en tur i byen og kjøpte mere filler, bremse caliper lakk, pussepapir og lakkdress Har vært en tur i dag og gjort litt, skjermene var jo selvfølgelig mer jobb med så jeg syns ting tar litt lang tid, men tenkte og få ferdig skjermer så de kan monteres og der etter starte med sideskjørtene. Det ene er skadet delt i to de er i gassfiber så tenkte jeg prøver og fikse det med glassfiber og sparkel. Skal prøve og lime de ikke skru de på bilen. Sparklet men ikke pusset Sparklet men ikke pusset også litt mer sparkel i buen Hær og drit jobb men må prøve og få det litt greit vist ikke så blir jeg bare skuffa etter lakkering men skal ikke glemme at dette bare skal være en bruks bil og da Satser på og få gjort endel i helga
kest Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Festet skjermer, prøvd og lime det ene skjørtet på og hadd glassfiber på innsiden av det andre. Bakdører er klar for vask og fin puss før lakk. Litt slitsom de vinduene spesielt det første
babjorn Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Bra jobba,å morro å følge med når du har med bilder
kest Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Takker Det kan godt hende dette blir skivebom men var nødt til og prøve jeg har jo dobbelt opp med vinduer så få jeg se hva som faller i smak
kest Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Ok da var alle dørene klare til pussing vasking og lakking innvendig så i morgen vil jeg at dørene og dette skal bli hvit bagasjelokk, frontstykke, frontbjelke og mulig flere ting vist jeg kommer på noe Vasket stephjul og lagt på plass Inspirasjon og Gleder meg til jeg er ferdig bilder
kest Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Har ryddet plass i garasjen og ryddet litt på utsiden før vinter så nå må jeg komme meg i gang med pussing og vasking av deler som jeg vil ha lakket i kveld, men det er gumball 3000 og garasjen på viasat 4 fra kl 21.30 så skal prøve og være ferdig og klar til det starter det er ferdig kl 23.00 så satser på og få lakket før det blir natt
kest Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Fikk selvfølgelig ikke kommet så langt som ønsket blei nok nødt til og lage middag til kjærring og unge før man kom seg i garasjen og ikke nok med det men så kom det uventet besøk så da blei det ikke mye gjort blir pussing i kveld ikke lakking men har vasket så det er klart til pussing.
kest Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Sjåfør døra var mer rusten en jag trudde skal sandblåse og se hva som blir igjen av døra skal ta noen før og etter bilder. resten av dørene var meget bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå