Gå til innhold

e36 Alpine hvit, Orginalt Alpina B3 interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

d lille av rust som har vært på biln e jo ingenting i forhold til ka andre begir sæ utpå.... har vel vært full gass i dag å???..fant den lille trykkmålern til sprøyta i verktøyskapet :D ,så tar den med innover neste gang..ang. det :mrgreen: du må rive dæ løs fra pussing enten fredag eller lørdag..før da blir d siste tur i grustaket før snøen kommer..har to sykkla på henger fra byen så e fort jort å plukke dæ å BETA`n opp :roll:

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Joda har sett værre tilfeller med rust, men begynner og bli litt lei har holdt på hvær dag i lang tid. Det har blidt gjort litt i dag og ja :) hadde jo sikkert vært artig og kjøre litt bike :) for se om jeg klarer og rive meg løs fra prosjektet.

for ikke lagt ut bilder i dag det er noe feil på siden.

Skrevet

Deler ligger på posten men får ikke hentet de før tirsdagen :( hadde trengt noen nye deler for og holde motet oppe :) men har i dag arbeidet vidre på dørene. Det kan jo faktisk se ut til at de får lakk i morgen, men det har jeg vel sagt før så vi får se om det dukker opp nye ting eller forsinkelser. har noen bilder men det er fortsatt feil på siden så får ikke lagt de ut.

Skrevet

kjipt og være på forum som ikke funker bare enkelte tråder som det er bilder på :x er det ingen som tar ansvar :?: har ikke funket på flere dager, noen andre forum som er bedre eller ?

Skrevet

Dørene er lakket innvendig :) det har vært litt av et styr og komme dit jeg er nå, :o klarte selvfølgelig og få sig på den ene døra :oops: så den må pusses og lakkes på nytt, det har vært dårlig plass i garasjen dermed litt knotete og lakke #-o ellers artig, nå gleder jeg meg til jeg får hentet delene :D

Skrevet

Jeg har ei kanalvifte i den ene ventilen som trekker mens jeg lakker, skrur den av ei stund etter jeg er ferdig så jeg ikke trekker ut varmen.

Blei skuffet i dag har tydeligvis ikke bare dårlig plass men har lite lys og :(:oops: så jeg må bare lære av alt jeg gjør feil/dårlig.

Blir og henge dører på bilen og gjøre utbedringer når de er påmontert, bagasjelokk og hengsler lakket og montert mangler enda litt montering baki dær men venter til jeg har hentet deler siden dempere bak skal byttes.

Må seriøst gjøre noe med forholdene i garasjen før jeg tar utvendig lakk. :twisted:

Skrevet
Har du flytta forum eller? Skjer d noe?:))

Flytta forum har han vel ikke [-o< ,,men sa no t mæ at han ikke orka bimmers...e jo et eller anna feil hver dag.. :evil: men han e nok plutseli tbake igjen,,vente på dela jør han og så e vel ik så mye han kan jøre..heller...trur ikke vi vente forgjeves da.... :D

Skrevet
Har du flytta forum eller? Skjer d noe?:))

Okei greit å vite:D synst an gjør mye bra, derfor e e så aktiv å kanskje e litt masete:p men skal gjør mye av det samme sjøl, så e greit å følge med:D

Flytta forum har han vel ikke [-o< ,,men sa no t mæ at han ikke orka bimmers...e jo et eller anna feil hver dag.. :evil: men han e nok plutseli tbake igjen,,vente på dela jør han og så e vel ik så mye han kan jøre..heller...trur ikke vi vente forgjeves da.... :D

Skrevet

haybimmsen artig at du viser interesse :D jeg synes bare det blir litt kjedelig med oppdateringer uten bilder :? men har fått gjort litt, dørene er montret på bil og klar for utvendig puss, all maskering tatt av,som nevnt tidligere har jeg lyst og lakke taket matt sort (rally sort)og har lekt med tanken på matt sort bagasjelokk men har ikke bestemt meg mulig jeg prøver bare for og se om jeg liker det. Jeg henter K-sport coilover i morgen :D men det er to pakker som ligger på posten blei nok handlet litt mer en lommeboka strakk til [-X så trur jeg må utsette bremseskiver og klosser til neste mandag :? tenker jeg tar innvendig lakk på panser i helgen så det og kan monteres og klargjøres utvendig, er og nesten ferdig med det sideskjørtet som var delt i to så det blir nok og montert i helga.

Skrevet

Det blei til at jeg tok ut pakken med gs performance skiver rundt om, redstuff klosser,ytre spindel ledd begge sider forran og gasspedal i dag :) får hive meg rundt og ta av bærearmer så jeg får pressa ut de spindel leddene og byttet de må vel og gå over kalippere og andre ting og før jeg får hentet coilover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...