Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Første du kan gjøre, er å få noen med peiling til å se på bilen.

fins så mange skutte folk her inne.. istedenfor å sitte å leke verdens beste så heller ta å vær med å lær over ting til andre ? er deti kke det forumet er til for a ? dele erfaringer osv å skape et litt greit samfunn stedenfor å rakke ned på folk som ikke har like god peiling i enkelte ting som alle andre ? off. blir så irritert av sånne..

Skrevet

Ledningen ifra starteren til plusspolen hadde kommet borti noe jord, var dårlig isolasjon på den ledningen, så var derfor trudde dem på verkstedet..

Helt enig der... Hadde jeg vist det, så hadde jeg ikke spurt noen heller! Jeg kan mye, men ikke så mye om Bmw for jeg har aldri hatt det før, har bare hatt Vw..

Ingen vits i å rakke ned på folk som ikke kan såå mye, jeg er ikke utdannet bilmekanikker jeg..

Skrevet
Første du kan gjøre, er å få noen med peiling til å se på bilen.

fins så mange skutte folk her inne.. istedenfor å sitte å leke verdens beste så heller ta å vær med å lær over ting til andre ? er deti kke det forumet er til for a ? dele erfaringer osv å skape et litt greit samfunn stedenfor å rakke ned på folk som ikke har like god peiling i enkelte ting som alle andre ? off. blir så irritert av sånne..

Er enig med deg der, selv om jeg også burde ta til meg noe av kritikken du kommer med. MEN - det kommer litt an på hvordan innlegg blir startet. Dårlig start å begynne å mene at BMW er dårlig, når det åpenbart er kunnskapen til vedkommende som er problemet. Har også med språkbruk å gjøre hva slags svar man får tilbake.

Skrevet

Skjønner den der, att du blir provosert av den slags.. Men jeg mener ikke noe vondt med det, Bmw er fine biler, gode å kjøre.. Sikkert bare jeg som har vært litt uheldig med min. Men nå går den som en drøm! :D

Skrevet

Ingenting er bedre enn at bilen virker igjen :D Lykke til videre med bilen, og får du problemer med den igjen så kom gjerne med nye innlegg på forumet - så skal ihvertfall jeg gjøre hva jeg kan for å hjelpe :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...