Maria931 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Selger en peugeot 206. Den er gådd 131.000 km. Er ikke noe rust, og nett byttet reg. reim, vannpumpe, olje og olje filter. Har nett hatt en tilstandsrapport på den, og alt er som det skal. Er en 1.4 l, med 75 hk. Selges med cd-speler, vinterhjul og sommerhjul. Pris 36.000 uten omregistrering. RING for mer info. 48204766. Mvh Maria Hjelmeland
Maria931 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Ingen så er interessert? Må vekk fortest muligt...
Hansh Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Kun av nysgjerrighet: Hva fikk deg til å bli medlem på et BMW-forum for å selge en Peugeot? Håper for din del du har lagt den ut på mer egnede sider og!
Maria931 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 ja, da har eg... Låg den ut her pga eg va medlem og såg etter ny bil her innpå. tenkte da at eg og kune legge den ut her, det må nå være lov!
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 ja, da har eg... Låg den ut her pga eg va medlem og såg etter ny bil her innpå. tenkte da at eg og kune legge den ut her, det må nå være lov! Selfølgelig er det lov Lykke til med salget. Er ikke umulig at noen her inne er ute etter en konebil eller vinterbil som er billig i drift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå