brunsame Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Selges nå for 30 tusen ved kjapp handel!! Radiator er gåen så bør kansje hentes med henger.. Selges til denne pris pga kjøp av bil henger, så om noen har en henger og vill bytte er det bare å rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hei Er veldig interessert i skuta di.. Hadde vært fint om du kunna skrevet litt info om karroseri/motor/driverk osv.. Mye rust på den? Hvilke felger følger med å er det vinterhjul til den? Hvor lenge er den eu-godkjent? Interiørbilder er også av interesse:) Radiator gåen? Passe radiator fra e36 320i? Mvh Tom A langøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hei Er veldig interessert i skuta di.. Hadde vært fint om du kunna skrevet litt info om karroseri/motor/driverk osv.. Mye rust på den? Hvilke felger følger med å er det vinterhjul til den? Hvor lenge er den eu-godkjent? Interiørbilder er også av interesse:) Radiator gåen? Passe radiator fra e36 320i? Mvh Tom A langøy. ligger link til annonse på autodb lenger tilbake i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frelsaren Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ja, har sett den jeg også.. Men tenkte om det var kommet noe nytt som kunne være av interesse for meg å vite.. I og med at annonsen ble oppretta for ca ett år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Eneste nye er at radiatoren er gåen.. Batteriet er gåent, og clutchen kobler ikkje helt ut:s sikkert bare å lufte:s hardy koblingen er også skiftet nå så den er ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 det er ikke jeg som selger bilen, det er brunsame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Opp.. Kan gå ned til 27 tusen om noen henter den sånn den står nå.. Må da hentes på henger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 det var fin høyde på den må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Ja ser veldig fin ut på høyden.. Men burde vært litt stivere i front.. Men koster jo ikkje mye for coilovers hos parts anf reatards osv så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanon Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Eneste nye er at radiatoren er gåen.. Batteriet er gåent, og clutchen kobler ikkje helt ut:s sikkert bare å lufte:s hardy koblingen er også skiftet nå så den er ny.. har du sett på clutchen? evt om du fikser den så henter jeg bilen for 25" forusatt det ikke er rustet i fester på bakhjulsoppheng... evt annen rustpå bilen?? felger kan du beholde. senket? evt godkjendt senking?? diffen ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Nei har ikkje det, som jeg sir til alle andre som vill jeg skal sette istand bilen så skal di kjøpe, hadde jeg hatt tid hadde jeg gjort det for lenge siden å solgt bilen til en helt annen pris.. Der er ikkje rust i opphenget.. Var vertfall ikkje noe som helst når jeg satt i powerflex.. Som sakt i annonse er det orginale m3 dempere å fjærer bak, og orginale dempere med senke fjærer av ukjent merke framme.. Diffen er ok, men er uten sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå