johnja Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 hva skjedde med deg egentlig? våknet du bare en dag å kom på at du skulle kjøpe gamle bmw'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Nydelig den der, sjelden farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 hva skjedde med deg egentlig? våknet du bare en dag å kom på at du skulle kjøpe gamle bmw'er? Artig komentar . Har nok hatt gamle Bmw´r før, men ikke vært på bimmers så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 den var pen, håper du har planer at bevare den orginal ikke mange kvar i dette skick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 faen ta deg:P jeg som skulle ha denne:P men blei noen minutter for sein gitt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Denne var så utradisjonell at til og med jeg fikk lyst på den da jeg så den på nett Er vel ikke originalfarge, men det spiller ingen rolle. Sperrediff og noen tøffe hjul nå så har du en knallbra vinterbil Gratulerer med flott bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Du som kjøpte den der ja Grattis. med en pen bil i en uvanlig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 faen ta deg:P jeg som skulle ha denne:P men blei noen minutter for sein gitt:P Ja var heldig med det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Denne var så utradisjonell at til og med jeg fikk lyst på den da jeg så den på nett Er vel ikke originalfarge, men det spiller ingen rolle. Sperrediff og noen tøffe hjul nå så har du en knallbra vinterbil Gratulerer med flott bil hvertfall Ikke originalfarge nei, men gjennomført så det var greit. Det blir enten RS eller RC felger, har begge deler klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Det blir enten RS eller RC felger, har begge deler klart. Alt etter min smak dette Flesk på noen hjul og legg ut nye bilder når du rekker det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 bruke denne som vinterbil er jo tragisk egentlig.. ødelegge en så strøken e28 i saltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 bruke denne som vinterbil er jo tragisk egentlig.. ødelegge en så strøken e28 i saltet... Har kjørt Bmw i mange år, og vet med sikkerhet at de tåler vinterbruk........ Hva du måtte mene om det Morty, er helt uvesentlig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 BMW ruster, som all annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Virker som en kurrant vinterbil dette. Hva skal BMW entusiaster som oss kjøre på vintern da? Hvis BMW'er er "for fine" til å brukes i salt? Nehh..Kjør på! Biler er til for å brukes. Så lenge man vasker nøye og ofte, og gir bilen den pleien den trenger så går det fint det Og hvis ikke, så har man en unnskyldning til å gi den en makeover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå