Gå til innhold

Vinterbil innkjøpt, 525i e28

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Denne var så utradisjonell at til og med jeg fikk lyst på den da jeg så den på nett :wink: Er vel ikke originalfarge, men det spiller ingen rolle. Sperrediff og noen tøffe hjul nå så har du en knallbra vinterbil :)

Gratulerer med flott bil hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var så utradisjonell at til og med jeg fikk lyst på den da jeg så den på nett :wink: Er vel ikke originalfarge, men det spiller ingen rolle. Sperrediff og noen tøffe hjul nå så har du en knallbra vinterbil :)

Gratulerer med flott bil hvertfall :)

Ikke originalfarge nei, men gjennomført så det var greit. Det blir enten RS eller RC felger, har begge deler klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruke denne som vinterbil er jo tragisk egentlig.. ødelegge en så strøken e28 i saltet...

Har kjørt Bmw i mange år, og vet med sikkerhet at de tåler vinterbruk........ :lol: Hva du måtte mene om det Morty, er helt uvesentlig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en kurrant vinterbil dette. Hva skal BMW entusiaster som oss kjøre på vintern da? Hvis BMW'er er "for fine" til å brukes i salt? Nehh..Kjør på! Biler er til for å brukes. Så lenge man vasker nøye og ofte, og gir bilen den pleien den trenger så går det fint det :) Og hvis ikke, så har man en unnskyldning til å gi den en makeover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...