sector59 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Er ikke verdens undergang det, men er svert irriterende at folk nermest driter i ting som er viktig aa ikke minst haster. I og me den toppen maa sveisest, demonterte jeg PPF toppen (som de har satt sammen) jeg har for og se om alt stemte der, det gjorde det IKKE! Etterhvert som jeg losnet paa fjorene fikk jeg en overeskelse pa syl 3 og 4 (ja midt paaa toppen) der var det montert styringen for inerfjora paa innsug siden. Naa er det kun en sterkere fjor men ingen innerfjorer. DVS styringen hadde ligget helt til den hadde losnet toppen hadde havarert. Dette var en topp som de bygde til Pedi, aa den var ikke billi. Paa toppen av det hele (ler faktisk) er det komt et hakk fra forbr. rom 1 til 2, saa den toppen maa ogsaa planest Har ogsaa ventet pa noen fra riis bilglass til og skifte front og bak ruta i noen uker, ikke at det haster but still greit at folk moter opp nar det avtalt. Det var 2 ting dem skulle huske\gjore det var aa montere en ny rute fremme aa en bak, den som skulle vare bak skulle ha sotefilm, her er bilder. Go figure!
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Kjedelig med slike nedturer. Liker det du har gjort så langt! Hvordan tok du ut underspylingsdysene, er de bare å dra opp?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 De må nok ut og kontrolleres, ikke tenkt på det før nå. Skal følge med mer her.
Nupen1 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Syns du har vore over snittet uheldig ja, håper da blir planke kjøring framover no!!!
sector59 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Da kom toppene igjen den ene måtte slipest litt i fobr. rom etter sveising:
sector59 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Fikk laant meg litt ustyr i dag, saa fikk slipt ventiler og setene: Fjorene som ble levert med PPF toppen skulle vere gode for 8000 rpm, men de er like sterke som vanlige m50 aa har samme innspenningstrykk paa 11,1mm loft Bakruta kom paa plass i uka:
e30 tic Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Eg tenkte å stikke oppom te deg ikveld, men fekk ikkje noe svar på tlf
sector59 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Du har tilgang på mykje bra utstyr!! Liker Er heldig der ja Eg tenkte å stikke oppom te deg ikveld, men fekk ikkje noe svar på tlf Ja den laag inne, faar ta de en annen gang
sector59 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Jepp, men sjebnen slo til IGJEN i dag. Har fått feil produserte råder (skviser lagrene) bilder og info kommer seinare
Nupen1 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Jepp, men sjebnen slo til IGJEN i dag. Har fått feil produserte råder (skviser lagrene) bilder og info kommer seinare Fan te greier då!!! Har liggende 140mm H profil om du blir hjelpen med det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå