sector59 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 AAAAhhh I see. Fikk sett opp hva jeg trenger til fuel systemet++ : Veiv hus ventilasjon må om-plaserest, å jeg må få lagt meg en catch tank i samme slengen.
sector59 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Fikk clutchen i dag, må modifisere bunnpanna litt for m20 svinhjulet tar borti. Eller såg det greit ut.
sector59 Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Takker! Fikk slipt vekk litt på bunnpanna, neste problem var:
sector59 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Jaja pytt, pytt staseligt blei det:-) Jepp. for satse på den funker like godt som den ser ut Lagt bensin røyra: Målt opp "shimsingen til utløserlageret:
sector59 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Ser utrolig bra ut dette.... Når blir det oppstart? Takker! Har litt småting igjen å får ikke ny turbo før om min. en uke, så gidder ikke å fyre opp med fri eksos. Må nesten høre om alle målingene mine stemmer Går unna her no Mye igjen, så må kjøre på! OEM plaseringa på veivhus ventilasjonen var "center center" med 90 deg swivelen til railen Holder til BTR`en: Catch tank til olje på plass: Å måtte kappe vekk rør stubben på innsuget:
Pedi Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 kjør på med en 45-graders albue ut fra toppdekselet, så er du på stell tenker jeg. Men det ENESTE jeg vil sette fingen på, gjennom alle bildene dine til nå, er faktisk på siste bildet ditt... Jeg håper du IKKE skal bruke det festet du har laget til catch-tanken din? Det synes nå iallefall jeg såg litt jalla ut i forhold til resten av det du har laget til. Sto liksom ikke i stil med resten.... No offence altså, men du vil nok ha en ærlig mening av meg som vanlig... (og kanskje du skulle ha lakket catchtanken i samme farge som resten av komponentene rundt, bare for at den ikke skal bli en blikkfanger?)
sector59 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 kjør på med en 45-graders albue ut fra toppdekselet, så er du på stell tenker jeg.Men det ENESTE jeg vil sette fingen på, gjennom alle bildene dine til nå, er faktisk på siste bildet ditt... Jeg håper du IKKE skal bruke det festet du har laget til catch-tanken din? Det synes nå iallefall jeg såg litt jalla ut i forhold til resten av det du har laget til. Sto liksom ikke i stil med resten.... No offence altså, men du vil nok ha en ærlig mening av meg som vanlig... (og kanskje du skulle ha lakket catchtanken i samme farge som resten av komponentene rundt, bare for at den ikke skal bli en blikkfanger?) Catchtanken blir lakkert, å nytt feste blir lagt i ALU Bra du gir besked!
M3 Yngve Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Her ser det meget bra ut. Litt enig med det feste, som du burde lage i tykkere alu feks. Skal du kjøre E85 ? Da må du passe på så at den tanken lufter godt nok, vet at de har hatt problemer med disse og E85. De slange klemmene på vannslangene, burde du bytte til noen uten det stygge blå der på. Wurth sine slange klemmer er bra, fine og lette.
sector59 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 Her ser det meget bra ut. Litt enig med det feste, som du burde lage i tykkere alu feks. Skal du kjøre E85 ? Da må du passe på så at den tanken lufter godt nok, vet at de har hatt problemer med disse og E85. De slange klemmene på vannslangene, burde du bytte til noen uten det stygge blå der på. Wurth sine slange klemmer er bra, fine og lette. Takker! Nye 5mm ALU plater ligger å venter på meg når jeg kommer hjem. Blir E85 kun på bane kjøring. Takk for tips! Salg representant for wurth ell?
SpiderPig Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ser veldig bra ut dette! Men vil orginal toppakning holde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå