sector59 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Takker! Vanskelig spørsmål å svare på. Kommer hovedsaklig på han som mapper å tenning. Vet noen motorsport folk har bremset over 700hp på victor reinz pakning å det var en 2.0L altså sannsyneligvis høyere sylindertrykk en det jeg skal opp i. Jeg hadde en liggende, å folk har hatt så mye problemer med forskjeligge løsninger derfor tenkte jeg å prøve ut org med pakning stoff.
sector59 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Loctite 5922 flens tettning som ikke stivner.
sector59 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Fikk gjort litt i dag: 60mm bend: ' Hørte med en kompiss om han kunne lage en tank i 3mm evt 5mm ALU, ble 5mm dog i rustfritt Denne blir "eksplosjonsikker" Bedre nå pedi? Å JA, 45deg. bend skal på:
SpiderPig Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ser veldig bra ut hvor mye har motoren kosta deg hittil?
SpiderPig Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Mororen alene eller "turn key" ? motoren alene ja Tenker på m50 turbo til vintern jeg også sjø
Pedi Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ja, NÅ sto det i stil. Det ser veldig bra ut, imponerende faktisk.. Det sto liksom ikke i stil, men nå er det bare helt rett. Var ikke vondt ment, men regner med du forsto det...
Nupen1 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Dumt spørsmål, du har tenkt å fjerne den slurevifta??
sector59 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Mororen alene eller "turn key" ? motoren alene ja Tenker på m50 turbo til vintern jeg også sjø Skal vi se: Motor: 1500 Stempler: 12000 ink ringer Kammer: 5000 Nye ventil styringer: 1500 Råder + Arp bolter: 3500 Veiv: 1500 Veiv å rådelagre: 2000 Arp rundtom: 3500 Maskinering av blokk og topp: 3000 Slipesett: 2100 Clutch å svinghjul: 5000 Eksos studs og bolter: 300 Div (lakk, frakt, kjøring etc): 3000 Div verktøy: 3000 Selve motoren kostet vell sikkert ca noe sånn. Så turbo, intercooler, an slanger ++++ Blir mye penger av det Ja, NÅ sto det i stil. Det ser veldig bra ut, imponerende faktisk..Det sto liksom ikke i stil, men nå er det bare helt rett. Var ikke vondt ment, men regner med du forsto det... No worries Pedi, synest akkoratt det samme selv som sakt Hadde folk på besøk da, å da er det ikke alti lett å tenke over hva en holder på med tydeligvis Dumt spørsmål, du har tenkt å fjerne den slurevifta?? Hadde ingen planer om det så lenge den funker, tenker på?
sector59 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 I dag fikk jeg lagt resten av resorvaret , å testet "patenten" om det holdt:
Rayman Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Liker når folk kommer med egne løsninger på ting og ikke bare kopierer fra andre Edit: Hvor mye veier det beistet da?! du så var så opptatt av vekt
bergeee Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 I dag fikk jeg lagt resten av resorvaret , å testet "patenten" om det holdt: har trua på detta prosjektet, men den løsniga på bensin pumpene der har jeg ikke helt trua på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå