bmw530i Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 utrolig pågangsmot kjempe rått prosjekt, her skal jeg følge med
sector59 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 har trua på detta prosjektet, men den løsniga på bensin pumpene der har jeg ikke helt trua på Du ser det ligger en O-ring der? Testet de hvertfal med litt trykk å så ut til å funke
sector59 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 utrolig pågangsmot kjempe rått prosjekt, her skal jeg følge med Takker!
sector59 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Liker når folk kommer med egne løsninger på ting og ikke bare kopierer fra andre Edit: Hvor mye veier det beistet da?! du så var så opptatt av vekt Har ikke veid den enda Nei fant vell ut at viss jeg skulle bli en "vekt Nazist" så måtte jeg evt "go all the way" altså ikke gulv teppe, asfalt plater +++++ Det jeg kom fremm til var at jeg hadde mistet MYE av kjøre gleden. Derfor la jeg det på is Å all vekt bak bakakselen er god vekt i mitt tilfelle.
sector59 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Fikk intercooler i dag men passet dårlig vis jeg skulle bruke den stiveren på vangene, så den måtte modifiserest litt: Kappet å snudd: Så fikk jeg tak div pinbolter: Så skulle jeg legge noen strøk til på toppdekselet, men det var jo selfølgelig ikke samme type så de reagerte More fun for me
Ullsokk Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Looking good Hva skal du feste intercooler i ? Har ikke den avstiveren imellom vangene jeg
sector59 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Takker Nei fikk ikke sett så godt på det i går, så får nesten se. Merkelig med den stiveren, har hatt 5 e36`er men bare en hadde den kanskje den er for AC?
Nupen1 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jepp skal ve for biler m AC ja Synd ang, lakk. Prøv med anna grunning, meget nøgt med grunninga til Tess. Brukte den på alt som eg lakka, topp deks, bunn panne etc !! Kjøpt deg hjul studs og??
sector59 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Jepp skal ve for biler m AC ja Synd ang, lakk. Prøv med anna grunning, meget nøgt med grunninga til Tess. Brukte den på alt som eg lakka, topp deks, bunn panne etc !!Kjøpt deg hjul studs og?? Brukte ikke grunning, såg vi hadde en Hammerite spray (ALL IN ONE) på jobb å tenkte jo den måtte være topp, alldri tatt så feil i hele mitt liv Heter den noe spess eller har dem kun en type? Jepp hadla de hos kollevold, planen var å bruke 2 studs pr nav med tanke på jeg må bruke spacere uten sentrering sånn jeg slipper å herje med spaceren hver gang jeg skal ha den av. Det jeg ikke tenkte på var vektforskjellen på en stud med mutter konta en hjulbolt Men det er jo forholdsvis nærme center så kan gå, viss ikke får jeg bestille noen til.
Sund.M3 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 se der ja, fått motoern nedi..må komme ut å kikka ein dag eg då
sector59 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Berre ta turen Fikk noen timer i kveld men kunne like greit gitt F*** Hadde en olje kjøler liggende som jeg skulle montere viss jeg sleit med temp, men i og med jeg venter på turbo kunne jeg like greit hive den på nå. Så jeg trodde jeg var smart når jeg lagte denne: Det var jeg da ikke fant jeg ut ETTER jeg kikte inne huset, Det mitterste kammeret er hvor oljen kommer inn, det øverste er hvor oljen kommer ut (må forbi en ca 1bars trykk ventil) å det nederste er hvor oljen kommer vis f.eks filteret er tett og trykket øker (ca 5 bar). Det som er casen er at oljen kommer inn i det øverste kammeret å så går trykket den leteste veien som blir igjennom oljekjøler eller trykkmåler/olje til turboen og ikke det den skal gå, inni motoren. Så kan være motoren får for lite olje eller trykk. Alså de hulla er lagt kun for å trykksettes (vanos eller trykkmåler) men ikke flow`e. De jeg evt må gjøre er å bestille meg et m3 hus, eller kjøre oljen til kjøleren fra hullet i midtenm (bildet nedenfor) og så tilbake igjen i huset. Men da må jeg ha et ekstern filter
sector59 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Liten update: Fikk panseret igjen fra lakk, såg like j***** ut som resten men dog fult i små søkk så måtte legge i klarlakk og våtslipe: Så fikk jeg et m3 hus av Pedi så trodde alt skulle gå på skinner da, tok feil Så var jeg hos E30 tic å fikk meg en m20 starter, (skal være ett feste på forkant av starteren men det hang og tørket): Slipt ned ventildekselet IGJEN: Lagt på eksos bandasje: STOR UPDATE Fikk turboen i dag så gikk på fult maskineri i kveld. Har fått sveist om eksos og WG rør, å lagt trykkrør. Blir ikke for mye plass til filter så blir kanskje trompet med filterduk:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå