Are. Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Rått, og strøkent! Mulig jeg er sær, men jeg synes denne fortjener sorte silikonslanger og an-koblinger
sector59 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Rått, og strøkent!Mulig jeg er sær, men jeg synes denne fortjener sorte silikonslanger og an-koblinger Smaken er som baken Noe som skjer her da? Nei dårlig med det, fant ut jeg ville ta en extra bachelor i Elektro i tilleg til maskin så tiden går nå for det meste til jobb og skole Så planen er å heller ha litt helge kos gjennom vinteren, å få luket ut feil å mangler til neste sesong.
persa1993 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 lite med oppdateringer så opptatt med skole ?
Anders92 Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Liker det jeg ser. Og som en annen sa, må det bli verre før det kan bli bedre Eneste jeg ikke var helt fan av var lakkering av carbon panser..
espen540 Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 spennende prosjekt. Hvordan løser du den deler med luftfilter inn på turbo? Tar du ut lykta eller har du tenkt på ett evt. 90 graders ben nedover? Så litt trangt ut der
sector59 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Måtte fortrenge alt som hadde med bil og gjøre så har ikke vært innom her på en stund. Tok på meg en annent prosjekt så jeg måtte fullføre for å få inn litt kapital. Så bilen står og støver mer er absolutt ikke glemt. Så når skole sesongen er over går jeg i gang for full maskin.
Nupen1 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Måtte fortrenge alt som hadde med bil og gjøre så har ikke vært innom her på en stund. Tok på meg en annent prosjekt så jeg måtte fullføre for å få inn litt kapital. Så bilen står og støver mer er absolutt ikke glemt.Så når skole sesongen er over går jeg i gang for full maskin. Blir bra å sjå meir liv i prosjektet!! Vore stille lenge no!!
mod000 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Leste igjennom hele tråden ikveld, og sitter med gledestårer her nå. Men plutselig stoppet det. Hvor er du blitt av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå