Gå til innhold

E-36 Sedan M50B28 Turbo (Div motor operasjoner)

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
Rått, og strøkent!

Mulig jeg er sær, men jeg synes denne fortjener sorte silikonslanger og an-koblinger ;)

Smaken er som baken :)

Noe som skjer her da? :)

Nei dårlig med det, fant ut jeg ville ta en extra bachelor i Elektro i tilleg til maskin så tiden går nå for det meste til jobb og skole :)

Så planen er å heller ha litt helge kos gjennom vinteren, å få luket ut feil å mangler til neste sesong.

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Liker det jeg ser. Og som en annen sa, må det bli verre før det kan bli bedre :) Eneste jeg ikke var helt fan av var lakkering av carbon panser..

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

spennende prosjekt.

Hvordan løser du den deler med luftfilter inn på turbo? Tar du ut lykta eller har du tenkt på ett evt. 90 graders ben nedover? Så litt trangt ut der :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Måtte fortrenge alt som hadde med bil og gjøre så har ikke vært innom her på en stund. Tok på meg en annent prosjekt så jeg måtte fullføre for å få inn litt kapital. Så bilen står og støver mer er absolutt ikke glemt.

Så når skole sesongen er over går jeg i gang for full maskin.

Skrevet
Måtte fortrenge alt som hadde med bil og gjøre så har ikke vært innom her på en stund. Tok på meg en annent prosjekt så jeg måtte fullføre for å få inn litt kapital. Så bilen står og støver mer er absolutt ikke glemt.

Så når skole sesongen er over går jeg i gang for full maskin.

Blir bra å sjå meir liv i prosjektet!! Vore stille lenge no!!

• 5 months later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...