Nupen1 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Hva helga ble disponert til : Prøve montert Sparco stoler: Sota ruter: For skitten : Bedre: Eit lite tips, ville snudd bolter på tannstanga så det ikkje blir problem å få denne ut etter at motoren er kommen inn
sector59 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Eit lite tips, ville snudd bolter på tannstanga så det ikkje blir problem å få denne ut etter at motoren er kommen inn Jeg lærer aldri.. Takk Nupen!
sector59 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Forskning U-rørt 2.8 m52b28 topp: U-rørt 2.5 m50TUb25 U-rørt 2.5 m50b25: (skal ha nye styringer med en annen å dreid kon): PPF sitt "forslag" til porting: Å lærte på den harde måten at man ikke kan stole på filler i innsugsportene når en høytrykkspyler motoren. Lekte inn vann på noen av sylindrene å stempel ringene rustet fast. Var opptimistisk og håpte det gikk å hone, men gikk ikke. Men da kommer iallefall "backup blokka" nytte Klar til sending
Nupen1 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Kjipt med blokka Lang leveringstid på motor jobb??
sector59 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Kjipt med blokka Lang leveringstid på motor jobb?? Sånn man lærer Jonassen i Stv. hadde mye å gjøre så bruker en bedrift i Sauda de skulle ta den i løpet neste uke, men di honer ikke. Haster ikke for min del da jeg venter på ringer fra cp, råder fra kimmit++ Viss blokka er av innteresse? kan du få den. Har "tøyse" boring på 85mm eg
sector59 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Ferdig med "hobby" portinga Venter på nye styringer fra Tyskland. Innsug: Eksos: Kom over en havarert turbo, så plukka av komp. huset for å ta det ober på min. (Mit hus er sveist) Hva jula gikk til:
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Kanon at du legger ut bra med bilder,, ser j.. bra ut
sector59 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Kanon at du legger ut bra med bilder,, ser j.. bra ut Bilder er knall vettu Hva syns dere om panseret skal lakerest bilens farge eller ett strøk med klarlakk? greier ikke å bestemme meg
Are. Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Rått prosjekt, her skal det følges med Jeg stemmer for kun klarlakk på panser
brunsame Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 om det er kun pansere du har som er carbon ville jeg lakket tror jeg.. men jeg har panser, bagasjeroms luke og har tenkt å legge carbon film på taket.. da blir d litt anna!
Nupen1 Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Er rå dei GTR pansera Korleis er passformen?? Kunne tenkt meg eit sånt skjøl Har du bilder av innfestninga og ?? Er det mykje å hente vekt messig, eller er da hon tjukt med forsterkninger på det
Nupen1 Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Ang. lakk så trur eg ville lakka panseret utenom ribber. Må bli bra da til fargen på bilen, iogmed den er for lik på carbon til å la vær å lakke,, etter min meining
thomascr Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 klarlakk =) så er det jo bare og lakkere det senere, om du treger
sector59 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Fikk pakke(er) i dag \:D/ Råder, bremser, manifoild fra KSR, å vil bare si.... KJEMPE SERVICE!!! Alt går fort å smertefritt. Takk Tim! Etter jeg fikk pulsen ned til vetig nivå satte jeg sammen en lightweight "dummy" motor Topp-pakning: Amerikanerene er ikke redd varme gitt: Det passte faktisk som hånd i hanske. Så testfittet jeg bremsene for å se at alt var som det skulle: Mangler dog en brakket til calipteren fremme, så får høre med brakes hvilket stål det er å så maskinere en. Berre en kjedelig råde, såg bra ut hvertfall:
sector59 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Rått prosjekt, her skal det følges med Jeg stemmer for kun klarlakk på panser om det er kun pansere du har som er carbon ville jeg lakket tror jeg.. men jeg har panser, bagasjeroms luke og har tenkt å legge carbon film på taket.. da blir d litt anna! Er rå dei GTR pansera Korleis er passformen??Kunne tenkt meg eit sånt skjøl Har du bilder av innfestninga og ?? Er det mykje å hente vekt messig, eller er da hon tjukt med forsterkninger på det klarlakk =)så er det jo bare og lakkere det senere, om du treger Are: Takker for det Brunsame: Takker for innspill! Nupen: Passformen ser ut til og være bra, men jeg har mangen variabler med i bildet så kan ikke si det sikkert. Vekta var ikke noe å skryte over men kanskje litt mindre enn orginalt.TAkker! thomascr: Det blir som du sier i første omgan iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå