sector59 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Skjer saker her ser eg ja Kan ikke ligge på "latsia" Subscribed! Ser veldig bra ut Takker! Har sendt manifoilen til planing(t3) så får sveise siste rest av eksos når alt står der de skal stå. Begynte på ledningsnettet idag, bruker stikket til org. hjerne slik det evt blir lettere og feilsøke og at det ser litt ryddigere ut. Fikk bare koblet dysene idag, så har noen ledninger igjen
sector59 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Ble ferdig me koblinga i dag Åsså fikk jeg planet manifoilen.
sector59 Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Brukt alt for mye tid på skole og jobb i det siste, men fikk gjort litt i dag. Så kom de en pakke så nå kan eksosen ferdistilles
brunsame Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Ta noen bilder av bilen med gtr panseret! Har noen bilder på tråden min der jag har gtr panser:) er ikkje festa da, bare lagt på.. Men får jo et inntrykk av hvordan det blir..
sector59 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Ble ikke fornøyd med wg plasering, så forandret litt:
sector59 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Noen som har et m50 motorfeste(alu) til passasjer siden? Ble ferdi med wg`en i dag, å ja jeg vet det burde blitt tigg`et De passte faktisk! Åsså fikk jeg byttet til m3 diffen, men medbringerene passte ikke på akslingene men 328 medbringerene passte faktisk i diff`en. Mangler en brakket til brembo calipteren fremme, så må få tegnet den i inventor og maskinert den ut:
Rayman Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Sjå her ja har ikke fått med meg at du har laga ny tråd, er lite innpå her for tia.. Blir bra dette her, mye bra arbeid! Berre og stå på å blir ferdig til sommeren
sector59 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Sjå her ja har ikke fått med meg at du har laga ny tråd, er lite innpå her for tia.. Blir bra dette her, mye bra arbeid! Berre og stå på å blir ferdig til sommeren Takker Raymond! men husker du om du byttet olje på diffen som jeg kjøpte? å at det va rett olje mtp på sperra?
sector59 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Tar form her no !! Ja begynner å ligne på noe
Rayman Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Sjå her ja har ikke fått med meg at du har laga ny tråd, er lite innpå her for tia.. Blir bra dette her, mye bra arbeid! Berre og stå på å blir ferdig til sommeren Takker Raymond! men husker du om du byttet olje på diffen som jeg kjøpte? å at det va rett olje mtp på sperra? Har ikke skifta olje på den nei, kjøpte men den havna aldri oppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå