BMW Fred Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 de sparer der det er mulig vettu.. koster for syrefast men blit jo bra da
sector59 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Finish!!! Rayman: Ja sommeren varer ikke evig, så må kjøre på
Steven Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Jøss, har ikke fått med meg dette "lokale" prosjektet før nå Dette er jo helt rått! Ser ut som du har god dreis på sveising, materialarbeid og alt ellers Jobber på mekonomen sier du, jobba der lenge eller? Da burde jeg hvertfall ha sett deg der... Er planen banebil eller med skilt? Gatebil i sommer? Kommer til å følge med her!
sector59 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Jøss, har ikke fått med meg dette "lokale" prosjektet før nå Dette er jo helt rått! Ser ut som du har god dreis på sveising, materialarbeid og alt ellers Jobber på mekonomen sier du, jobba der lenge eller? Da burde jeg hvertfall ha sett deg der...Er planen banebil eller med skilt? Gatebil i sommer? Kommer til å følge med her! Takker! Nja begynte for en god måned siden å er der etter skole å på lørdagen. Trur eg skal på gatebil ja, det skal vell du og broderen også?
Steven Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Jøss, har ikke fått med meg dette "lokale" prosjektet før nå Dette er jo helt rått! Ser ut som du har god dreis på sveising, materialarbeid og alt ellers Jobber på mekonomen sier du, jobba der lenge eller? Da burde jeg hvertfall ha sett deg der...Er planen banebil eller med skilt? Gatebil i sommer? Kommer til å følge med her! Takker! Nja begynte for en god måned siden å er der etter skole å på lørdagen. Trur eg skal på gatebil ja, det skal vell du og broderen også? Du har ikke jobba mer enn en måned nei.Har ikke vært der på en stund så har nok ikke sett deg da. Blir nok gatebil på meg, broderen og noen kamerater ja. Mest sannsynlig med lovlig bil om godkjenninga går i boks til den tid!
sector59 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Jøss, har ikke fått med meg dette "lokale" prosjektet før nå Dette er jo helt rått! Ser ut som du har god dreis på sveising, materialarbeid og alt ellers Jobber på mekonomen sier du, jobba der lenge eller? Da burde jeg hvertfall ha sett deg der...Er planen banebil eller med skilt? Gatebil i sommer? Kommer til å følge med her! Takker! Nja begynte for en god måned siden å er der etter skole å på lørdagen. Trur eg skal på gatebil ja, det skal vell du og broderen også? Du har ikke jobba mer enn en måned nei.Har ikke vært der på en stund så har nok ikke sett deg da. Blir nok gatebil på meg, broderen og noen kamerater ja. Mest sannsynlig med lovlig bil om godkjenninga går i boks til den tid! Du får ha lykke til!
Are. Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Ser bra ut dette Men jeg må nesten spørre, er det noe spesiell grunn til alle 90graders bøyene i eksosanlegget?
sector59 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Takker de ble får at ikke eksosen skulle henge lågere enn bilen og at Jeg hadde bend liggende.
E30_Dale Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Blir bra dette her. Godt at det er noen som gjør noe og ikke bare venter på deler...
tordah Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 ser veldig bra ut, du virker veldig nevenyttig skal følge med her!
sector59 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Blir bra dette her. Godt at det er noen som gjør noe og ikke bare venter på deler... Ja altid noe som kan gjørest ser veldig bra ut, du virker veldig nevenyttig skal følge med her! Takker! Fikk prest i ventilstyringene i går:
sector59 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Har vert ute å målt litt: Volum i stempelet (halve forbr. kammeret) Volum i toppen(ande halvpart av forbr. kammeret) Mls (var usikker på hvor tykk den var) Vanlig topp pakning som jeg skal bruke: Finne TDC: Høyde forskjell mellom stempel og og blokk: Skisse over forsjeligge variabler: Måtte rekne hvor mye jeg må plane blokka for å få kompen jeg er ute etter, utrekningene på bilde er hva som er "org" fra vac altså uten planing.
sector59 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Tenkt å ha bilen klar til Gatebil, Våler?? Har ikke plan om det nei, venter på dempere ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå