e30 tic Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 ser jo guudd ut detta, må bare gjør ferdig motor å få den i svivet! er uansett lettare å selga noe som kan prøvekjørest
sector59 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 ser jo guudd ut detta, må bare gjør ferdig motor å få den i svivet! er uansett lettare å selga noe som kan prøvekjørest Ja er ikke snakk om noe annet! Eller om jeg skal bare begge motorene stående, så har jeg motor etter behov
sector59 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Var litt misfornøyd med lakkeringa, så har fått med meg en hjelper å er i gang med våtsliping og polering. (Er IKKE første pri, men venter enda på blokk å andre deler så nå har jeg litt tid til overs) Våtslipt med: p1500 --> p2000 -->p3000 Ser ikke "appelsin huden" men forvrenger speilbildet: Etter våtslip --> grov rubbing --> fin rubbing men ikke voks:
Svanem Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Kult prosjekt, keep up the work! mer bilder så fort du kan!
sector59 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 prøvd flexen? Fikk du ikke såve i natt? Ble varm den å (gidde meg når den ble 30-40C) Kjøper en egen i måra heller. Slipte KUN med "p1500", da gikk det 3.5t på to dører, dette blir stas! Makrell lakk:
e30 tic Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Det er heilt normalt at di blir varme, er bare å la den gå på litt turtall uten belastning av og til.. må sei eg er litt i tvil om du vil få den heilt bra der du hadde lagt ut bilde av makrell lakk.
SSM Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Er den riktige måten å gjøre det på dette Får utrulig mye igjen for arbeidet. Blir maskinen så varm at du må gi deg å polere? Jeg har kjørt mye og lenge med min uten at varmen har plaga meg. Jeg har Milwaukee maskin. Edit: Bruker du bare pappir og vann eller har du sånn maskin som du kobler vannslangen på?
e30 tic Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Er den riktige måten å gjøre det på dette Får utrulig mye igjen for arbeidet.Blir maskinen så varm at du må gi deg å polere? Jeg har kjørt mye og lenge med min uten at varmen har plaga meg. Jeg har Milwaukee maskin. Edit: Bruker du bare pappir og vann eller har du sånn maskin som du kobler vannslangen på? Flexen har det jo med å bli varm, men di tåler jo det fint. 40'c er jo ikke all verden. Rekne med du har vannslipt m3'en for hånd Larsen?
SSM Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Har ikke våtslipt den nei, kun polert med maskin Mulig den var våtslipt av lakkerer.
sector59 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Det er heilt normalt at di blir varme, er bare å la den gå på litt turtall uten belastning av og til..må sei eg er litt i tvil om du vil få den heilt bra der du hadde lagt ut bilde av makrell lakk. Jepp, men tenkte det var like greit å investere i en siden det sikkert blir noen poleringer fremmover. Fikk en Hitachi til innpris på Tool`s så det var ikke så gale. Ser det ikke så godt på bildene, men har slipt den appelsin huden helt slett. Det var verre på bagasjeluka å den ble hvertfall speilblank etter polering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå