Dev|L^ Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Har ikke hatt noen prosjekt post her mens jeg jobbet med bilen.. Er gjort myye med bilen... Har Blant annet plastet fast infinty frontleppe på mtech 2 fanger. Sveiset masse rust, deriblant byttet innvendig og utvendig kanaler. Trekt opp M tech int i svart skinn.. Lakkert innvendig og utvendig 3 sjikts blå Fjernet emblemer Ny frontrute 35% toning på sideruter 5% toning på bakrute DE lamper 4-5bolts adapter spacer med 8x18" felger Bakrutesenker,rieger hekk og m3 sideskjørter Nye forskjermer uten hull. Mono pusser Fjernet alt av hull til emblemer antenner Rustfritt grenrør og sebring eksos. +++ Før bilde: Etter bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thesjit Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Denne var skikkelig flott!!! Fantastisk bra jobba med tanke på før og etter bilde! Kjenner lysten på ein gammal E30 veks når eg ser sånne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Takk takk... ER x antall timer lagt ned i denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Blei jo fette bra det her Flott å pusse opp bila når man jobbe på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 var tøffere slik den var før, utenom fargen.. mye råere felger og ikke så mye plast, men smaken er jo som baken sies det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 var tøffere slik den var før, utenom fargen.. mye råere felger og ikke så mye plast, men smaken er jo som baken sies det:) Veiene i Sørreisa er ikke så brae så plasten forsvinner nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Skal tru om det er denna jeg har sett innom finnsnes ett par ganger på høsten ? La bare merke til at det var en blå bmw jeg aldri hadde sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kan stæmme bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 var tøffere slik den var før, utenom fargen.. mye råere felger og ikke så mye plast, men smaken er jo som baken sies det:) Personlig syns eg no ikje nokka Verken Borbet A felga som ser så ekstremt kjedli ut og orginal fangera... Men e jo flott at alle ikkje har samme smak det hadde vært kjedeli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Her er den ja! Har et par kompiser som har prata om den her Syns den var litt one of a kind før med den fargen, men det er slett ikke værst nå heller Bruker du den på vinteren eller? Er i Sørreisa 4-5ganger i uka ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev|L^ Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 E på vinterlagring... Hentes ikje ut før tell vårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Aha Du får si fra når du tar den ut så skal jeg komme med e30'n å kjikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Kommer jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg og Martin, du kan bli hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå