bmwe34520 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hallo. har kjøpt meg en e34 520i og må bytte varmeregisteret. men hvor sitter det? er det mye jobb og bytte? og hvor er det billigst å kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34520 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hvor selges dette billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 ville sjekka koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 kommer ann på hvilket du har, er du heldig kan du komme unna med og bare ta av dekslene underrattstammen og midtkonsoll. Jeg har et brukt BEHR varmeregister som jeg skal selge. Brukt i 1-2mnd før bilen ble vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tombua Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Kunne godt tenke meg det registeret. solgt? 95mod 525 ix touring Passer det? Har masse "tjukk" dugg på frontruta rett i glaninga og det er fuktig under førermatta. Dritt! Har lest diverse innlegg og funnet ut at det må være registeret som er gåent hos meg, men at dette også er dyrt pga litt jobb å fikse... Har ikke peiling på skruing selv men et sted må man begynne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Byttet nettopp på min e32 med ac... var ikke noe morsom jobb... ned med hanskerom og alt rundt der. midtkonsoll ut og nedre del av dashbord. altså klimapanel del under radio. så måtte jeg ta ut ramma som går fra bak klimapanel og opp bak hanskerom til a-stolpe.. ta av klips til deksel foran registeret. ta ut deksel.. jævelig trangt. skru av rørene og ta ut register... må løsne på noen spjeldmotorer og div og hvis du har det.. ble slutt på dugginga og kjølevæske lekk etter bytte på min iallefall.. var skjøten fra metal rørene til registeret på min som hadde tatt kvelden på min iallefall, ikke registeret lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Kunne godt tenke meg det registeret. solgt?95mod 525 ix touring Passer det? Har masse "tjukk" dugg på frontruta rett i glaninga og det er fuktig under førermatta. Dritt! Har lest diverse innlegg og funnet ut at det må være registeret som er gåent hos meg, men at dette også er dyrt pga litt jobb å fikse... Har ikke peiling på skruing selv men et sted må man begynne:-) Jeg har det enda, jeg kan sikkert hjelpe deg om du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Kunne godt tenke meg det registeret. solgt?95mod 525 ix touring Passer det? Har masse "tjukk" dugg på frontruta rett i glaninga og det er fuktig under førermatta. Dritt! Har lest diverse innlegg og funnet ut at det må være registeret som er gåent hos meg, men at dette også er dyrt pga litt jobb å fikse... Har ikke peiling på skruing selv men et sted må man begynne:-) Jeg har det enda, jeg kan sikkert hjelpe deg om du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå