Gå til innhold

varmeregisteret på e34. hvor kjøpe?

bmwe34520
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne godt tenke meg det registeret. solgt?

95mod 525 ix touring

Passer det?

Har masse "tjukk" dugg på frontruta rett i glaninga og det er fuktig under førermatta. Dritt!

Har lest diverse innlegg og funnet ut at det må være registeret som er gåent hos meg, men at dette også er dyrt pga litt jobb å fikse...

Har ikke peiling på skruing selv men et sted må man begynne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet nettopp på min e32 med ac... var ikke noe morsom jobb... ned med hanskerom og alt rundt der. midtkonsoll ut og nedre del av dashbord. altså klimapanel del under radio. så måtte jeg ta ut ramma som går fra bak klimapanel og opp bak hanskerom til a-stolpe.. ta av klips til deksel foran registeret. ta ut deksel.. jævelig trangt. skru av rørene og ta ut register... må løsne på noen spjeldmotorer og div og hvis du har det.. ble slutt på dugginga og kjølevæske lekk etter bytte på min iallefall.. var skjøten fra metal rørene til registeret på min som hadde tatt kvelden på min iallefall, ikke registeret

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95mod 525 ix touring

Passer det?

Har masse "tjukk" dugg på frontruta rett i glaninga og det er fuktig under førermatta. Dritt!

Har lest diverse innlegg og funnet ut at det må være registeret som er gåent hos meg, men at dette også er dyrt pga litt jobb å fikse...

Jeg har det enda, jeg kan sikkert hjelpe deg om du trenger det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95mod 525 ix touring

Passer det?

Jeg har det enda, jeg kan sikkert hjelpe deg om du trenger det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...