stef Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt BTR adapter til m20b25? Slik som dette: http://ksr.as/product_info.php?cPath=49 ... ts_id=2395 Eller funker det å koble justerbar BTR direkte innpå den originale BTR`en? Slik som dette: Mvh Stefan
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Det funker fint å koble de i serie, men du kan ikke få lavere grunntrykk enn den som står der fra før. Noen borer også hull i den orginale slik at den ikke har noen funksjon. Men den orginale funker fint den til turbobruk også, så sant man ikke skal ha en progresiv regulator.
stef Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Ok. Har en justerbar progressiv bensintrykksregulator med 1:1,4.. Det vil jo si at når trykket i innsuget øker med 1 bar, øker bensintrykket 1,4 bar sant? Målet er rundtom 300hk med turbo oppsettet. Har 465cc dyser.. Funker det fint med original BTR da eller? Mistanker at den muligens vil få for mye bensin med den progressive BTR`en ?? Hva er grunntrykket på den originale BTR`en? Funker det med den original Bensinpumpen (m20b20)? Mvh Stefan
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Ok. Har en justerbar progressiv bensintrykksregulator med 1:1,4.. Det vil jo si at når trykket i innsuget øker med 1 bar, øker bensintrykket 1,4 bar sant?Målet er rundtom 300hk med turbo oppsettet. Har 465cc dyser.. Funker det fint med original BTR da eller? Mistanker at den muligens vil få for mye bensin med den progressive BTR`en ?? Hva er grunntrykket på den originale BTR`en? Funker det med den original Bensinpumpen (m20b20)? Mvh Stefan 1,4:1 vil si at trykket bensintrykket øker 1,4 ganger så fort ja. Med 465cc dyser er det ingen grunn til å bruke progresiv regulator. Du må ha chip/eller helst datasprut for å få riktig mengde bensin. Orginalt trykk er enten 2,5 eller 3 bar, dette står på regulatoren. Orginalpumpe funker fint til 300hk.
stef Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Står 3.0 på regulatoren har jeg sett Har chip ja. Takk for svarene
Tommen325 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Dette er kanskje veldig ot, men den originale innsugsbelgen som jeg ser du har montert høres ut som en ballong som blir trampa på ved ca 0,5 bars trykk. (den sprekker) Så den må du få bytta.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Dette er kanskje veldig ot, men den originale innsugsbelgen som jeg ser du har montert høres ut som en ballong som blir trampa på ved ca 0,5 bars trykk. (den sprekker) Så den må du få bytta. Det er et godt poeng, et tjuvtriks noen bruker er å ta noen/endel strips rundt den for å forsterke. Da henger den med litt lenger, men er igrunn bare å få bytta den ut da de ofte er morkne uansett.
stef Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Haha Har faktisk tenkt på det, kjøpte meg en slik fra ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 4012wt_939 Men ellers takk for tipset!! Noen som vet om jeg må bytte LMM? 535, 745? Mvh Stefan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå