Reset Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Bakruta på touringen min bruker og spretter opp av og til. Plusselig åpner den seg. Noen som har vært borti det?! Knappen er gåen, og bruker per dags dato en nøkkel uten bakrute funksjon. Er sikkert en frekvens som tuller eller noe.. hmsk Håper noen kan svare på dette
enverl Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Det er mest sansynlig microbryteren. I med at du sier du ikke får opp luka med bryter er nok feilen der. Hadde samme problem i min e39. Der ble feilen i orden etter bytte av bryter.
Reset Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 har jo hatt bilen i 3-4 mnd nå, uten noe form for slike hendelser, så plusselig bynte det og skje for en uke siden :S
StianA Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 har jo hatt bilen i 3-4 mnd nå, uten noe form for slike hendelser, så plusselig bynte det og skje for en uke siden :S Er desverre slik med biler og andre ting at sånt skjer uventet
Reset Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 har jo hatt bilen i 3-4 mnd nå, uten noe form for slike hendelser, så plusselig bynte det og skje for en uke siden :S Er desverre slik med biler og andre ting at sånt skjer uventet joda, er jo sant nokk det. hehe
Kjartis Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Jeg har samme problem selv. Utrolig irriterende da det regner litt i Bergen! Skjedde i fjor rundt samme tid og nå plutselig igjen. Har gitt seg den siste uken nå, men jeg sitter å venter på at det skal skje igjen.
BMW2 Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Hei! Min 2008 mod 520 dat,startet med samme problemet for en tid siden. Kommer og går. Noe annet som også skjedde samtidig er at CD veksleren nekter å bytte CD,nekter å la seg åpne,i tillegg er klokka av og til nullet ut når man kommer for å starte bilen. Får i tillegg et varsel som sier:" Execcive battery discharge ". Kan høre at CD veksleren jobber,ok lager "klikkelyd",kan også høre klikking bak i vinduslåsen.. Kan det være en sammenheng mellom disse fenomener??? skal selvfølgelig på verksted med bilen,men bare nyskjerrig på andres erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå