Thewiz Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Lest gjennom hele tråden her nå. Må si du har lagt inn mye penger og tid i denne bilen. Aldri sett så stort rusthull i kanaler før. Virka som hele bilen var pillråtten når du kjøpte den Ga du mye for den? Total påkostning? Skal ivei å kjøpe meg E36 92' 318IS nå selv. Har ikke vært å sett på bilen enda, håper jeg slipper å se mye rust når jeg ser på bilen. Må bare si at nå er bilen virkelig blitt bra! Godt å se at noen tar vare på disse bilene!
APedersen Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Nydelig! Synes du burde få Lamin-X på park/fjernlys glasset F.eks:
Lorentzose Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Thewiz: Når jeg kjøpte denne bilen var jeg ung og visste ingenting om bil nesten.. Visste bare at bmw var tingen! Starta med att jeg begynte på kjøretøy linja på Vidergående skole, og skulle ha bilen min på bukk på verkstedet. Da det begge jekkfestene ut og alt var bare kjeks ... Jeg ga 16000,- for denne, og brukt 50k ++! Har tapt litt på denne, men følte får å gi bilen en ekstra sjanse! Men ellers kjempe gode biler! Alle biler ruster jo, men noen kan vær litt ekstra utsatt ( Som denne ) Takk for det! Apedersen: Takktakk! Jepp, har vurdert dette over en lang tid nå, så blir vell ikke lenge til innkjøp!
Lorentzose Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Slenger med ett bilde av meg og en kompis sine IS'er
cha076 Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Slenger med ett bilde av meg og en kompis sine IS'er Den til høyre der er vell den som ligger tilsalgs på autodb?
Lorentzose Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 APedersen: Da var Lamin-x kjøpt
E39Ristesund Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Mange som skal på BMWCCN treffet i Ørsta 2.oktober? KLART det fin bil foresten
Lorentzose Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Godt, gleder meg til å se din Takk for det
APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 APedersen: Da var Lamin-x kjøpt Tøft! Hvor bestilte du fra? Mulig jeg også skal ha der
APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Aha, har fått det svaret et par ganger før og tenkte kanskje det var en plass i norge man får kjøpt slik, har søkt litt rundt og funnet ut at blankbil.no og P&R har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå