Lorentzose Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Da kom panseret i frontruten ... Bulket panser, oppskrapet og nylakket framskjermer og knust frontrute
Lorentzose Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Ett bilde som er tatt for en stund siden
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Aww Sviktet en av panserlåsene eller? Funnet ut hva det kunne være?
Lorentzose Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 var panserlåsen som sviktet ja ..
bmw-E30 Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Pinadø meg nett lik stjerne på samme plass på dama sin bil, samme som skjedde der. Skal få bytta rute nå før vinteren inntreffer
Lorentzose Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Svendsen: Ja det kan du si :-/ bmw-E30: Ikke bra! Men nå har jeg endelig satt den inn til vinteren, i og med jeg flytter til tønsberg imorgen
Lorentzose Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Jepp... har bare ansvar også, så rute blir dyrt! Men har tenkt og bytte til delekasko også vente litt for så å få egenandelen! Takk for det Halvor! Hadde egentlig tenkt og selge bilen. Men har nå bestemt meg for å fikse dette og få valsa hjulbuene bak og få senka den bak! så blir det vell noe motorbygg neste vinter! Nå som jeg har brukt så store summer, burde jeg nyte det også!!
Lorentzose Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Da har jeg forhåpentligvis ordnet meg ny frontrute! Skal hjem til bilen den 20 februar, så da satser jeg på jeg får skifta den! Og visst noen har ett billig panser til en e36 coupé, så skrik ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå