Lorentzose Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Vet ikke ennå, svendsen Sjekker for siste gang uti uken som kommer ! etter det, gir jeg opp !!! Håper det! Jepp, er noe dritt!!
Lorentzose Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Huff og huff, det går rimelig treigt for de. Han som styrer med det drar til syden imorgen og skal vere vekke i 2 uker. Så blir vell ikke noe e36 på meg på en stund .. Men i helgen skal jeg hente meg vinterbil, nissan king cab! hihi, har jo noe og styre me da vertfall!
pett03 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hadde det vert min bil som hadde vert der i over ein måne, villet jeg vertfall dratt opp å spurt hva i hælvette di driver med ! tar litt får lang tid :/
Valset Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 typisk der oppe! ej venta i et halvt år å me mykje masing før dei tok inn caben min, å betalte 20 000kr for et jævli dårli arbeid so dei aldri he tid å ta opp igjen,ha ej våre dej so ha ej henta bilen å fått et anna firma til å ordne å lakkere,kan garantere dej at du finne nåke å klage på angåande lakken eller anna arbeid dei he utført på bilen din:S
Lorentzose Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 BMW - madeiraschwarz metallic
Svendsen Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Skjønner det kan ta litt tid, men det blir for drøyt når det går flere mnd... Det er faktisk kunden de lever av å fortsetter de slik på vær bil blir det nok ikke mange av de på det verkstede x)
Lorentzose Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 BILEN BLIR FERDIG TIDLIG I UKA SOM KOMMER!
Østgaard Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 BILEN BLIR FERDIG TIDLIG I UKA SOM KOMMER! iijjaa Hehe, men får håpe det stemmer da, so du e klar til 2. okt.
Lorentzose Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Det eno vell fakta dinne gongen 2 oktober SKAL den vere ferdig !
Lorentzose Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da har jeg vert ute og sjekka på bilen Kanalene var sveist inn, og skal sparklast imårgå Så blir det lakk torsdag eller fredag! Mange som skal på sisste BMWCCN treffet i Ørsta 2.oktober?
Lorentzose Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Mange som skal på BMWCCN treffet i Ørsta 2.oktober?
KimVolle Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Mange som skal på BMWCCN treffet i Ørsta 2.oktober? ja vist bilen er ferdi til den daton:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå