Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Du mangler M3 sideskjørt, bakfanger, sidelister og speil.
Lorentzose Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Skjørt og lister kommer vell litt etter hvert, og bakfanger skal jeg ikke ha. Har kjøpt diffusor til den originale, og speil vil jeg ikke ha, liker bedre de originale!
Thewiz Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Kan være enig i at de orginale speilene ikke er så ille, men bakfanger hadde jeg kjøpt. Da får du komplett M3 optikk.
Lorentzose Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Hehe, vi får se thewiz! Planer for 2012 er lagt til på første side!
Thewiz Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 Hehe, liker planene! Dette blir nok kjempebra! Føler jeg har hatt litt shopaholic syndrom siden jeg skaffet meg bilen min. Ting har gått fort. Har hatt bilen min i 4 mnd og hvis du ser i førstepost i min tråd ser du alt jeg har gjort. Hehe. Morro
Lorentzose Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Takk for det! Ja, såg det! blir bra det der!
Lorentzose Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Da blir det skifting av rute når jeg kommer hjem i slutten av februar! Så håper jeg på å få bilen nedover til tønsberg i påskeferien mest sannsynelig! Som topicen sier: PANSER ØNSKES KJØPT!
Lorentzose Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Var å startet opp og lot motoren få gå litt! gleder meg til sommeren nåå!!!
Lorentzose Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Her var det meeget stille ... Mens jeg sitter her, kan jeg jo spørre folk om tips til forandringer til sesongen ? Er helt tom for idéer.. Men uansett så skal den senkes mer bak, og fikse skaden etter uhellet. Er helt åpen for idéer Pøs på!!
Thewiz Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Må bare si at jeg digger fargen på bilen din! Bare kjør på med full m-tech så er du i mål. Bruk penger på vedlikehold
Lorentzose Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Hehe, takk for det! Vedlikehold er viktig
Lorentzose Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Da har jeg bestilt time hos ett verksted jeg jobbet hos før, for ruteskift den 20 feb! Bestemte meg for å ta dette på forsikringa Så da blir den endelig kjørbar igjen ! Ellers er det lite nytt! Budsjettet er dårlig, dermed blir det lite av nye deler til bilen :-/ Men når jeg får skifta ruta, så blir det en god service og litt småfixx!! GLEDER MEG TIL SESONGEN!
Lorentzose Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Skrevet Februar 19, 2012 Var ute og lufta bilen idag! DEILIG!
Svendsen Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Man kan aldri gå tom for ider på hva man kan gjøre med en bil Lorentzose
Lorentzose Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Da har jeg hatt noen nedturer med bilen den siste uka... Alt starta med å legge om til vinterdekk og ta den ut på veien. 2 sladder på snø, og innfestninga til hovudforinga på bærebrua bak knakk rett av fra karroseriet. Meget rustet .... Og ikke nokk med det... Jeg skulla ha bilen på verksted til ruteskift, og nå har den stått utenfor verkstedet siden mandag. Igår ringte en kompis av meg og sa att passasjerruta på bilen var knust. Jeg dro opp til verkstedet, og der var ruta knust og cd-spiller stjelt.... Synes dette er så jævla unødvendig gjort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå