Lorentzose Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Da har jeg smått begynt å montere senkesettet Har fått på ene demperen fremme Her er settet: Da var den på: Ble en liten smule lavt:
Lorentzose Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Sånn ble det er mye lavere enn på bilde !
babjorn Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Litt mørke bilder,men skal ikke my til for at en bil skal bli litt tøff med senk Håper du kom deg opp på det nederste bilde hehe
Lorentzose Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hehe, Ja. Ble litt mørke bilder Men nye bilder kommer! Nei, det er sant Bilen kom seg en hel del! Hehe, kom meg opp, men ble litt sikksakk kjøring
Lorentzose Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Vet den er skitten, men måtte bare legge ut etter senk ble gjort!
Rally Kalle Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hva heter det settet ? Utrolig pen is Keep up the good work
Lorentzose Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Tuning art ! http://www.partsandretards.no/justerbar ... /tuningart Takk skal du ha !
asv Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Sjå der ja, vart no bra ditta! Fe sjå å hive mej rondt å bestille mej et slikt ej også
Lorentzose Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Bare ett lite spørsmål som jeg hadde trengt ett svar på! Ruten på passasjer siden vil ikke opp .. Noen som har erfaring med el-ruter til e36 ?
Østgaard Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Bare ett lite spørsmål som jeg hadde trengt ett svar på!Ruten på passasjer siden vil ikke opp .. Noen som har erfaring med el-ruter til e36 ? Prøvt å bytte over brytaren som er på førar sida? Muli det er den som er gåen.
Lorentzose Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Prøvt å bytte over brytaren som er på førar sida? Muli det er den som er gåen. ______________________________________________________________________ Hehe, går jo and å prøve da .. men i å me at vindusheismotoren e på, og ruta e i bevegelse, so trukje ej det e den. Virka som der e ei elektrisk sperre.
Lorentzose Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Jeg var uheldig og knakk camberbolten bake på ene siden, så nå er det bestilt x2! Har ennå ikke fått på dempere og fjøre bak, men har planer om å få gjort det på torsdag! Slenger med et bilde jeg tok igår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå