Lorentzose Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøpt hele kanaler til e36 coupe ?
Østgaard Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Berre å ringe gs, koed eller schmideman dersom du ikke finner på nettsiden, muli de har/skaffer uannsett
Lorentzose Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Da har jeg vært og kjøpt nye felger til bilen! Har alltid hatt lyst på sånne, og endelig fikk jeg tak i noen Oz Ceres, 8.5" R17
Pirelli Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Rå felga Lor! Prøvde å få taki dissa til gamle e34en, sjeldne felga!
Lorentzose Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Hehe, ja e ganske tøffe felga Inpresse på dei eno ganske tvilsomt til e36 da, men men ! Alt for sjønnheten!
Lorentzose Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 OZ felgene er levert tilbake P.G.A bulk på 3 av felgene! Til helga blir det hentet nye felger rett i fra lakkboksa! Rondell d58 - 8.5" og 10" - 18" felger !
Lorentzose Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Har vert lite framgang her nå! Imorgen får jeg dekka til felgene som skal på lakkering denne uken. Etter måneds skifte hadde jeg tenkt og bestille litt deler også Først og fremst skal jeg vertfall bestille en m3 fanger som jeg har lengtet lenge til! Også vurderer jeg og kjøpe meg noen AD lykte med integrerte blinklys + noen lykte senkere. Og til slutt vil det bli bestilt en bakrute senker mest sannsynelig! men tilbake til realiteten. - Jeg sliter litt med kanalene på bilen. Det er 2 store hull på bakre jekkfester på begge side av bilen. Jekkfestene datt ut på verkstedet av seg selv! Bilder kommer imorgen, men noen som har tips om hva jeg kan gjøre med dette ? PS: HADDE VERT KJEKT MED LITT TILBAKEMELDINGER !
Østgaard Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Ikkje so mykje anna å gjere en å kappe å sveise Kjøp ferdige kanala, so fe du rette profilane osv
Lorentzose Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Njaa, fe sjå. Blir helder å finne en so kan kappe ut frå delebil eller noke
Lorentzose Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Da har jeg vert og kjøpt meg en M3 fanger og en diffusor til bakfangeren. Det kommer "underveis" bilder senere idag, men nå kommer noen bilder jeg tok når fangeren hadde komt på
Lorentzose Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Da har jeg endelig fått på felgene også! og ikke minst sotet vinduene helt fram Før felgene kom på: Etter felgene kom på:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå