Barca Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 si fra hva det kommer på når det er ferdig da Skal gjøre samme på min, så lurer på hva det kommer på
Lorentzose Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Blir desverre ikke noe rudskogen på meg i år heller! Bilen er ikke ferdig, og utgiftene har jeg ikke fått vite ennå, og uansett når det er betalt, er lommeboka endel tynnere .. Men får ta det igjenn til neste år Som jeg sa, er ikke bilen ferdig ennå, men lager en god post når den er!
Lorentzose Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Suste meg ut på verkstedet og knipsa noen bilder idag! Endelig bytta di opprusta framskjermene!
Lorentzose Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Har da tatt en avgjørelse om å selge felgene mine p.g.a de er litt for breide og inpresset stemmer ikke til bilen. Prisen ligger på 9000,- men ved hurtig handel kan vel prisen senkes Har tenkt å gå i innkjøp av BBS RS TECH fra parts and retards!
pett03 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 He dei fått jort nåke meir me bilen ? eller står den der enda ? Blir bra ditte når du fe bytta skjermane å sann ! Å ikkje minst vist du fe kjøpt dej nye felga ! He trua
Lorentzose Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 He bytta framskjermane, og bakskjermane skal vell byttast iløpet av dinna veka eller neste! Ej sa til dei att dei trengtikje å haste me det, so lenge ej fe na igjenn når ej he komt heimigjenn frå ferie og det e 10.august Ja Gler mej!
Lorentzose Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Da skal de endelig begynde på de brune hjulbuene bake! Drar på ferie neste torsdag, og bilen er ferdig når jeg kommer hjem, 10 aug. Felgene er forhåpentligvis solgt også! Slenger med noen bilder etter de hadde kjørt den inn:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå