Lorentzose Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Hehe, bilen er fortsatt på verksted .. Mens jeg er i thailand og nyter roomservice til hver eneste tid med stort eget basseng og egen kokk Er hjemme 10 august, så skal ut å sjekke når jeg kommer hjem Men regner med den er ferdig til da
Lorentzose Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Jeg bestilte felgene ikke før torsdag p.g.a diverse grunner, men nå er de allerede kommet i posten! er ikke hjemme før onsdag, da skal jeg hente felgene og ut på verkstedet og sette de på Bilder kommer!
advannor Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Dette blir lekkert har rs rep selv , blir veldig vakkert
Lorentzose Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Hehe, satser på det Såg fehtt ut på din vertfall
Lorentzose Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Da er felgene komt, og det er framgang med bilen (endelig) ! Er meget fornøyd med felgene, og bilen er ferdig i neste uke Skjermene blir grunnet denne uken, og lakken skal på etter helgen! Ene felgen: Høgre bakskjerm: Venstre bakskjerm:
MagnusHN Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Dette blir bra! Blir gøy å se hvordan dette blir, skal følge med!
Lorentzose Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Bilen kommer hjem til uka Ville ikke ha de på ennå, i og med di skulle inn i lakkboksen. Så risikerer ikke noe lakkflekker på de nye felgene så står vinterfelger på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå