BMWM Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Blir spennende å se bilen med ny lakk og felger! Blir knæll;)
Svendsen Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 gleder meg til å se den ferdig, er gira på et liknende prosjekt selv
Lorentzose Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Da aner du ikke hvor mye jeg gleder meg Hehe, har vertfall gått helt glatt med meg
Lorentzose Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Har vært oppe med bilen idag, og det ble forhåpentligvis siste gang før jeg får den igjenn!!! Den er mest sannsynelig ferdig imorgon eller på fredag!!
bcRichard Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Venter spent på bilder med BBS RS! Vurderer slike selv
Lorentzose Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Bilen kommer ikke hjem før om vertfall 1 uke .. Fordi jeg har bestemt meg for å bytte kanalene også p.g.a 2 store rust hål på jekkfestene bake. Kanalene på denne bilen er meget angrepet av rust - Men venter heller noen dager ekstra for å få det fikset, enn å kjøre rundt med store hull i kanalene!
Svendsen Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Først er så godt i gang hvorfor ikke Blir bra når den er ferdig da så digg når man vasker bilen å, ikke noe rust hehe!
Lorentzose Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Har alltid hatt en klump i halsen når jeg har kjørt rundt med desse kanalene ... Men hvorfor ikke spandere på denne jenta ett par nye kanaler, når man likevell bytter skjermene !!!
Lorentzose Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Idag er teoriprøven bestått og håper på oppkjøring før helgen! Blir 18 på onsdag Ellers så går det noe lunde framover med bilen. De har grunna skjermene framme å bake og holder på å sveise inn nye kanaler Stay tuned for more!!!
Lorentzose Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Idag har jeg vert og lagt dekka på felgene, og sett hvordan det gikk med bilen! Bilen er i beste velgående, og kanalene er under innsveising Har bursdag idag, så håper på en oppkjøring snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå