ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Heisann. Har da noen 18" M5 Replica felger til salgs. Er ikke helt sikker på inpresset på disse felgene. Jeg har hatt dem på en e36 coupe, men måtte da ha spacere på.. Fram: 225x40r18 Bak: 255x35r18 Framdekk er greia, varer en sessong til. Bakdekkene er dårlige og MÅ byttes ut! Dere som er interesserte får legge inn eit bud - Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 byr deg 2500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Må nokk ha litt til tror jeg.. Er utrolig fine felger, ikke kantkjørt eller noe.. Nye koster de 10k +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Vel... Jeg får de nye for ca 6000kr uten rabatter jeg da. Tipper nede i litt over 4 med rabattene jeg har på jobben. Å ligger 2-3 sett på finn med nye dekk til rundt 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Replica felger til "10k++" ?? Har mine tvil... Ta å sjekk innpresset på felgene da. Muligens interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
numbet Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hva hadde du tenkt deg da? mtp pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Over 3k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Ingen som er interesserte i 18" M5 Replica felger? Selges til førstemann med 3k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Kan det stemme at innpresset er 50 på disse felgene? Sjekka i helga, men fant ingen fornuftige tall bortsett fra 50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica M. R. Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Er det noen som vet seriøs impress på disse? Er veldig interessert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 de passer perfekt på på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsleepalot Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 hva er nav dimensjonen og ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå