ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Akkurat kjøpt meg nye felger og dekk, som da skal selges siden bilen er vrak! Kjøpte felgene, skrudde den på, og dagen etter kræsjet jeg bilen. Så nå selges de. Felger er da BM Aspen 16", 205x65r16 hvis jeg ikke husker helt feil Helt nye, kjørt 5 mil. Inpresset er eg ikke helt sikker på, men er originalt på bmw, så da er det vel 32 eller 42??? husker ikke helt.. Felgene er kjøpt hos Vianor på Leira i Valdres. Oppland. Fine vinterdekk, Nokian Hakkapeliita 7 på alle dekkene. De var nye i november 2010. kjørt veldig lite med de også.. Siden bilen har vært inn og ut på verksted og nå i autovernet og vrak! Dekkene ble kjøpt hos Dekk Shariff i Oslo, og satt på noen gamle felger jeg hadde, så satte jeg dem over til disse felgene som de står på nå. Dette selges sammen! Dette har kostet meg over 10k.. Så selger det ikke under den prisen! Alt er i godt stand. Ta kontakt hvis det er noe du lurer på om dekkene/felgene! - Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Er vel jeg som har lagt om de dekka her visst felga er kjøpt hos oss. Er 205/55-16" er vel dekkdimmen, å et er vel 42. Kunne jo tatt av merkelappene som sitter på ventilene når du skrudde hjula på bil da ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kan sikkert stemme det ja Leverte de på vianor og hentet dem noen dager senere.. Ja meningen var vell at de skulle av, men var liksom ikke det første jeg tenkte på Var mer interessert i å få kjørt bilen, hehe Ja kan stemme det er 205/55 Dei er hvertfall heilt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Selges til hbo over 9k??? Ingen som trenger helt nye vinterfelger med dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 kan væll ikke ha vært så bare vinterdekk da sjønner jeg? xD sry for spam vist du ikke tok den her for en spøk så beklage æ at æ skreiv idet heletatt. du må tål en liten spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 kan vel ikke skylde på andre enn meg for den feilen jeg har gjort! Jeg kan godt innrøme at jeg gjorde en feil, jeg er ikke stolt av det!! Men man kan ikke legge skylden på andre ting.. I dette tilfelle var det nokk ikke dekkene men dumskap fra min egen side! Mer du vil si da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Kan si at jeg har samme dekk på min E36. Kjempegode dekk! Er nok en grunn til at disse vant bladet "Motor" sin store vinterdekktest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Ingen som trenger nye felger med bra vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Opp med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå