Prikken92 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hei. Michael er navnet,er 18 år gammel og ganske fersk på dette forum greiene. Har endelig skaffet meg drømmebilen, en E34 Tenkte jeg skulle lage en tråd om prosjektet mitt. Planer: -Ny motor (M52b28) tenkte å ha en motor ikke alle andre har -Sveise nye kanaler -Nytt interiør -Hellakkering -Full M-tech Er ganske ny i BMW verden, så tar i mot ris og ros underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Går da på skole nå, så derfor ting tar litt tid. Er bare hjemme i helgene, så får bare pusla litt da Men men, skal gjøre så godt jeg kan med tiden. Er egentlig en Mercedes fyr, men fikk banka bmw inn i hodet av (hardrocxsludge) her på forumet. Er E36 prosjektet hans dere ser ved siden av min Inspirasjon til E34 har jeg fått fra en artig skrue ved navn, Christian (NeonMuffler) og den nydelige Bimmern hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Er vell å banne i kirka og legge ut bilde av denna her, men dette er da en av di andre doningene mine under her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Noen som kan gi meg lista om hva som må gjøres for å bygge om fra 12v motor til 24v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 bygge om fra 12 v til 24v vil jeg tippe kan gjøres som de gjør med m50 i e30 ! for er samme kontaktstykke i den som i 5 serien med 12 ventiler . vet ikke hvor 5eren får strøm inn i sikringsboksen henne jeg ? Samme som på 3 serie at det går kabel over motoren og inn i sikringsboks ? Men skal det gjøres helt 100 ville jeg kjøpt nett fra 520 eller 525 24 v . Skal du allikevel utføre et turbobygg som jeg prøver å banke i hodet på deg så kan du jo kjøpe en 24 v 525 og ta ut blokke og anskaffe en 2,8 veiv og putte i, da har du jo nett og det du måtte trenge . Tror detta blir bra jeg, få litt mercedes ut av hodet og inn med litt bmw . Så får du ha velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hva tror folket om disse på 5'ern? 19" Zito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 De kan bli fine på bilen de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 hehe, får håpe på det. Må drøye'n litt med å kjøpe dekk osv, er en del andre utgifter først, som blandt annet innebærer å betale for felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 hehe, får håpe på det. Må drøye'n litt med å kjøpe dekk osv, er en del andre utgifter først, som blandt annet innebærer å betale for felga Ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Fikk handla litt deler i helga -Komplett ledningsnett fra 525 24v -el vindusheiser -komplett eksosanlegg -dashbord -2 stk nye forskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Digge felger, blir bra med nytt nett også ! Satser på at ting blir litt lysere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Blir bra Joakim, vi har bare litt jobb forran oss til helga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Neida, fort gjort å plukke ut det : - ) . Får legge opp en bildeupdate etter helga, skal ta med kamera så tar vi noen pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Fått Ordna noe lys i taket på verkstedet sammen med hardrocxsludge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå