Gå til innhold

Rå burnout video Chevy Impala

EasyL
 Share

Anbefalte innlegg

Dritt bil. Hater amcar!

det hadde jeg også sagt om jeg kjørte bil med strikkmotor, noe jeg forsåvidt gjør :)

S50 er strikkmotor ? :lol: :lol:

selvfølgelig, original sur 3,2 liter, eneste det holder til er cruising... mye tøffere med en chevy 572, skikkelig volum :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Må le av folk som måler mannligheten i en bil med slagvolum :lol: Er faktisk av å til jeg drar på amcar treff pga det er underholdende å se alle de snodige karakterene som er der. De er sin egen rase ihvertfall. Lever i en fantasiverden de fleste av dem. Ikke alle..men de fleste ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig, original sur 3,2 liter, eneste det holder til er cruising... mye tøffere med en chevy 572, skikkelig volum :twisted:

Skulle feilparkert den vannsenga der lett!

haha, jeg håper virkelig ikke du trur at en s50 noensinne klarer å holde følge med en 572, selv med turbo og maks effektuttak.

Her er et eksempel på hva en 572 kan klare med litt pustehjelp:

Men kan si meg enig i at s50 er en fin motor i herjebiler, men det går ikke spesielt BRA gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

572 er ikke å spøke med. Men tror ikke en slik bil er egnet til mer enn rett fram kjøring. Tror ikke en M3 hadde hatt problem med å parkert den brakka øverst i tråden rundt Rudskogen, 572 eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...