EasyL Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ingen bimmer men denne Chevy Impalaen gjør en skamrå burnout. Tenk "Back to the future". http://www.liveleak.com/view?i=335_1296322181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 repost... har vert oppe i tulletråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 heftig vogn, ingenting er så rått som gamal muskelvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 heftig vogn, ingenting er så rått som gamal muskelvogn Vist du ser bortifra ei ferje som legger til kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dritt bil. Hater amcar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dritt bil. Hater amcar! Endelig noen som har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dritt bil. Hater amcar! det hadde jeg også sagt om jeg kjørte bil med strikkmotor, noe jeg forsåvidt gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dritt bil. Hater amcar! det hadde jeg også sagt om jeg kjørte bil med strikkmotor, noe jeg forsåvidt gjør S50 er strikkmotor ? :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dritt bil. Hater amcar! det hadde jeg også sagt om jeg kjørte bil med strikkmotor, noe jeg forsåvidt gjør S50 er strikkmotor ? :lol: selvfølgelig, original sur 3,2 liter, eneste det holder til er cruising... mye tøffere med en chevy 572, skikkelig volum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Aiaiai Elsker V8ere selv, men blir helt feil å si at en S50 er strikkmotor Her er en film av Ståle sin E30 mot en Dodge Charger på Geiteryggen natt til 1. mai; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Må le av folk som måler mannligheten i en bil med slagvolum Er faktisk av å til jeg drar på amcar treff pga det er underholdende å se alle de snodige karakterene som er der. De er sin egen rase ihvertfall. Lever i en fantasiverden de fleste av dem. Ikke alle..men de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 selvfølgelig, original sur 3,2 liter, eneste det holder til er cruising... mye tøffere med en chevy 572, skikkelig volum Skulle feilparkert den vannsenga der lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det fins noen tøffe Amcars, men forruten AC Cobra, så er ingen av dem laget før år 2000. Men er heldigvis vær sin smak. De ler sikkert av oss BMW gutta de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 selvfølgelig, original sur 3,2 liter, eneste det holder til er cruising... mye tøffere med en chevy 572, skikkelig volum Skulle feilparkert den vannsenga der lett! haha, jeg håper virkelig ikke du trur at en s50 noensinne klarer å holde følge med en 572, selv med turbo og maks effektuttak. Her er et eksempel på hva en 572 kan klare med litt pustehjelp: Men kan si meg enig i at s50 er en fin motor i herjebiler, men det går ikke spesielt BRA gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 572 er ikke å spøke med. Men tror ikke en slik bil er egnet til mer enn rett fram kjøring. Tror ikke en M3 hadde hatt problem med å parkert den brakka øverst i tråden rundt Rudskogen, 572 eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå