christian_r Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Trenger hjelp til finne felger til svart E91 m-sport.. Har tenkt på m3 csl, gs infinity og bbs ch. Usikker på om det blir 18" eller 19" Noen som har noen forslag? Eventuelt noen felger å selge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 BBS LM replika, GS-silvertrack er jo flotte felger på E91, BBS CH er også pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Kommer noe gromme her i år til E-9x i 19" En liten snik titt ..hehe Disse er faktisk utrolig gromme på bilen og ikke minst når den ruller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Allerede klart å kopiere Vossen VVS-CV1 ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Allerede klart å kopiere Vossen VVS-CV1 ser jeg. Vi har ikke gjort det !! Men vossen felger er ikke noe mere spes en andre felger der ute ... for å si det sånn da så vet jeg vilken fabrikk som lager denne til Vossen men fin felg er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 MORGAN! Hva kommer de til å havne på i 19"?! Knalltøffe felger! Likte spesielt godt de mørke.. Nå blir bil #2 solgt, så kanskje jeg skal spare noen kroner til disse lekkerbiskene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian_r Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Rå felger, men lyst på BMW-design så heller litt mot m3 csl replica.. Blir 8.5 19 med 235/35 19 og 9.5 19 med 265/30 19 litt svært? Noen som veit om dette kommer til å subbe bak? (har m-sport understell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg anbefaler Hartge II felger hehe, nam nam Men mange gode tips ellers her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 MORGAN! Hva kommer de til å havne på i 19"?! Knalltøffe felger! Likte spesielt godt de mørke.. Nå blir bil #2 solgt, så kanskje jeg skal spare noen kroner til disse lekkerbiskene? Driver å skal lage pakke priser nå med gode rabbater så det kommer etterhvert men vil nok ligge på tilsvarende i fjor for samm str felg .. E-92 Frozen Gray du tenker på ..... Kansje ... mulig jeg skal bytte hus så det skjønner du sikkert hva som skjer med sllike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Rå felger, men lyst på BMW-design så heller litt mot m3 csl replica..Blir 8.5 19 med 235/35 19 og 9.5 19 med 265/30 19 litt svært? Noen som veit om dette kommer til å subbe bak? (har m-sport understell) Ikke noe problem med 235/35 og 265/30 på e91 og innpress på ET30-35. Har du LCI (facelift) er det best med litt høyere innpress bak pga 8mm økt sporvidde pr. side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå