Mr. Brynildsen Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hei, jeg vurderer å kjøpe meg bmw 518i men det er en tennings feil. Er det noen her som har hatt noen problem med det samme før ? bilen starter men den stopper igjen, det er byttet fordeler, hjerne, bensinpumpe Mvh Kent Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hvordan vet du at det er tenningsfeil? Får den ikke gnist? Er tenning justert riktig? Har du sjekket for falsk luft? Byttet alle plugger, pluggledninger, ledning til coil, rotor , kondensator? Hva med bensinfilter, er det byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dette er en gammel bil hadde hold en fing på LMM kan ha slitt vekk kontakt flaten på potensiometeret. de skjedde med min 85 518i. Kjøp eller få lån strobe til å stille på fordeler, tennings rekke følge. er også en ide. Hadde ikke kjøpt en bil som ikke sviver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Brynildsen Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg vet ikke om det er det men han som jeg har snakket med om bilen trudde det var det å det er han som har byttet bensin pumpa, fordelen, osv men hva er det jeg liksom jeg burde sjekke opp før jeg kjøper den. er det noen som trur det blir dyrt å fikse den ? også en ting til hvor er det lettes for å bli rust på dissa bila ? har ikke sett noe rust på den enda som jeg har sett, men jeg vet ikke hvor dissa bila ruster lettest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Dempertårn, bak ved panserhengsler, kanaler, hjulbuer, gulv baki og inni osv. Regner med dere har sjekka at alle plugger gir gnist når de skal? Ganske simple motorer dette og hvis han har bytta hjerne, bensinpumpe og fordeler, er dere snart innenfor mtp. på feilsøking. Neste dere kan prøve å bytte er tenningsmodul. Så regner jeg med at dere har sjekka alle ledninger for brudd etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 bensinpumpe rele, sitter på høyreside av sikringsboksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Brynildsen Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 har ikke sjekket det men skal jeg gjøre tusen takk for alle gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå