M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Skal kun ha el annlegg, dasjbord og understell, ellers er alt tilsalgs her. Alle delene som ikke er skada er meget hele og pene, rust frie osv. Gi bud ALT skal vekk fort som F. Skal sjekke motor og km i morgen.
e30_joakim Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Hei ! er panseret og bakfanger i orden ? skal lakkes men må være i bra stand uten bulker og sprekker og rust er dette i orden , si ifra !
Hansh Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Er det skipose og ikke nedfellbar bakseterygg i den?
M3 Yngve Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Hei ! er panseret og bakfanger i orden ? skal lakkes men må være i bra stand uten bulker og sprekker og rust er dette i orden , si ifra ! Panser er helt strøkent, bak fanger har en sprekk nesten under, som man fint kan lime, siden du skal lakke. Får den billig vet du. Gi bud på begge deler, når kan du ev hente dette da ? Denne har nedfellbare seter, dessverre. Kjekt lite deksel for montering av u org cd spiller = Gi bud. Multi ratt med airbag brukt, men kan fint limes igjen. Eller fint ratt ja = 1000,- kr.
e30_joakim Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Hva skal du ha for panseret og bakfanger da ? bilde av bakfangeren ?
kanari87 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Hva skal du ha for lys modulen? Ventil/ med slange og vifte til EGR?
SmTrading Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 mens vi har en tråd med deler fra e46 , hvordan passer disse motorene i e36 ?
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Hva skal du ha for lys modulen?Ventil/ med slange og vifte til EGR? Lys modulen skal jeg bruke selv, men kan du bruke fra M3, så har jeg det. Hva er EGR og dette du ønsker ?
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 mens vi har en tråd med deler fra e46 , hvordan passer disse motorene i e36 ? Passer fysisk, men ikke helt enkelt å få til pga alt cambus osv på el siden.
motocross4 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Hallo. Pris på felger og dekk på denne da? om dem passer greit på e36:)?
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 er passasjer setet strøkent og uten hull? Ja. Alle setene er strøkene. Hva byr du. ? Kan selge hjula ja. De passer E36 vet du. Dette er alu felger. Chassi er ikke tilsalgs.
motocross4 Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 jeg mener de som står på nå de stål felgene med pigg dekk:) pris på dem?
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 jeg mener de som står på nå de stål felgene med pigg dekk:) pris på dem? De er ikke stål men alu. Gi bud du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå