Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gyro, under sete, men skal du bruke ABS må du nok ha denne, tror jeg!

Har gyro til deg fra E46 M3 tenker jeg. :D

Jeg har et problem som ingen finner ut av, skal teste en ting til først så kommer jeg tilbake til deg!

Skrevet

Har du sjekka rattvinkel sensoren ? Uten at jeg vet hva bilen din plages med, så burde du sjekke den. Sitter nede på rattstammen, nede ved torpdoen nesten. :D

Skrevet
Har du sjekka rattvinkel sensoren ? Uten at jeg vet hva bilen din plages med, så burde du sjekke den. Sitter nede på rattstammen, nede ved torpdoen nesten. :D

Ja kjøpte av deg :o Ingen forandring, ja den er kalibrert, x antall ganger :(

Skrevet

Får inn ny 318 drivlinje til uka. Motor å gir godt rett over 100, og ypperlig stand, mener det står nytt senke sett der også. Bra diff, bremser, bærearmer osv.

7000,-kr for motor og gir, komplett.

Skrevet

Hei, jeg trenger utetempføler med ledning da min forsvant sammen med innerskjermen, og samme med tilkoblingen til slitasjevarsler på andre siden, trenger en bit av ledningen foran koblingen til varsleren. Har du noe av dette?

Skrevet
Hei, jeg trenger utetempføler med ledning da min forsvant sammen med innerskjermen, og samme med tilkoblingen til slitasjevarsler på andre siden, trenger en bit av ledningen foran koblingen til varsleren. Har du noe av dette?

Tror det, skal se om det er der i løpet av noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...