Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 desverre opprustet karosseri så denne selges i deler. orginal 520i 1983. 204000km.. sølvgrå med blått interiør.. mye greie deler i understell.. bud mottas på deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastiansalthaug Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 har du det hydrauliske bremse annlegget som er tilkoblet servoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Polaris fargen? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 520 har ikke hydraulisk bremsesystem. men har du ett bilde av motorrommet? jeg kunne trengt isolasjonsmatta på torpedoveggen og den plata foran viftemotoren og vindusvisker "rommet" om de er strøkne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 520 har ikke hydraulisk bremsesystem.men har du ett bilde av motorrommet? jeg kunne trengt isolasjonsmatta på torpedoveggen og den plata foran viftemotoren og vindusvisker "rommet" om de er strøkne.. skal få knipset noen bilder i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Bra, men er det polaris eller? Da er jeg interessert i en god del da ;¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 motorrom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 motorrom da? JEPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 den plata der er jeg MEGET intr i om den ikke er rusten nederst? åssen er det med isolasjonsmatta som er på selve torpedoveggen? altså nedre delen som er bak motoren osv, er den ødelagt der hvor ledningene går inn i bilen til motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 den plata der er jeg MEGET intr i om den ikke er rusten nederst?åssen er det med isolasjonsmatta som er på selve torpedoveggen? altså nedre delen som er bak motoren osv, er den ødelagt der hvor ledningene går inn i bilen til motor ? Hvis det er plata som visker gjennomføringen er i skal jeg ha den selv desverre.. Helt opprustet på m535en.. kjøpte denne bilen i hovedsak for å få den delen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg snakker om den svarte som er til å skru av i motorrommet osv, om det er den du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg snakker om den svarte som er til å skru av i motorrommet osv, om det er den du skal ha? Nei er plata under frontruta jeg skal ha.. den isolasjonsplata som kan skrues av ser ganske bra ut faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 det er den som kan skrus av jeg er intr i!. er også intr i selge mattaa som har noe allà sølvteip på seg under denne om den er hel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 det er den som kan skrus av jeg er intr i!. er også intr i selge mattaa som har noe allà sølvteip på seg under denne om den er hel.. Hva gir du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå