Pitstop Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Har liggende en del E36 deler som jeg vil ha vekk 2.stk standar fremstoler i sort skinn til coupe som er bra og uten hull 1000kr 1.stk standar framstol i grått stoff pasasjer side til coupe + komplett baksete og alle dørsidene som ser bra ut 1000kr 1.stk grillramme for spylerdyser med sorte faceliftlook nyrer (Org.Grillramme passer cab,coupe,sedan,toring,compact) 500kr SOLGT 2 sett med orginale sidespeil til Coupe. 1sett ulakkert og 1sett i briliantrot med glass 600 kr pr.sett En del div Baklamper til Coupe med oransj blink i god stand + en del blinklys side og foran i div typer (Grøftlys SOLGT) 2stk Kjørecomputere Bilder kommer Har også et par strøkne sorte velour matte sett liggende +++++++
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Skrevet Februar 1, 2011 Sikker på at grillramma der er facelift? For meg så ser det ut som preface grillramme med de dårilige facelift "look" grillene som de selger på GS.
Pitstop Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Sikker på at grillramma der er facelift? For meg så ser det ut som preface grillramme med de dårilige facelift "look" grillene som de selger på GS. Det kan det være, kikka ikke så alt for nøye etter på den i farten, men såg bare på nyrene Det er nå ihvertfall endret
BMWe36320iM-tec Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 har du et par grøftelys, sprekker ? pris ? e det med ramma ?
Pitstop Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Har 1 sett grøftlys liggende som ser helt greie ut uten sprekker og uten rammer Det er disse
Pitstop Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Pris for KUN Grillnyrene? Hva byr du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå