Hans_O Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 ser bra ut hva brukte du som motorvask ? Det gikk i sitrusrens og en stålbørste og noen meter me papir, bei flott som fy det
skrokkis Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 aha, skal shine opp m20'n min til vinteren og hører litt rundt hva folk bruker skal bruke autosol tror jeg, om du vet hva det er ?
Trollet_ Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 aha, skal shine opp m20'n min til vinteren og hører litt rundt hva folk bruker skal bruke autosol tror jeg, om du vet hva det er ? Autosol er ikke rens, men en polish/slipemiddel for chrome/metall. krever MYE tolmodighet og få vanlig rustmetall blankpolert, men det blir bra
ole_chr Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Liten update fra hva som har sjedd i det siste venter fortsatt på deler fra USA og koed, forhåpentligvis blir det mer framgang mot neste helg Begynner med ledningsnettet Så litt mørkt på dette Før man begynte å montere Begynner å komme på plass Diffen pusset opp og klar for montering For og bakstilling ferdig montert skal være 60/40 senk på denne, men bake er det 8,5 cm klaring mellom dekk og skjerm hva kan dette komme av ? Motor klar for montering Hjelp i garasjen er bestandig kjekt prøvemontering av Alu-radiatorn, måtte ha en motor i for å sjekke klaringen Det viste seg at noen har slepet etter fronten og bøyd hele opplegget utover, jekkstropp var fint til oppretting Alu-radiatorn, skal ikke plages med varmgang denne sesongen Var en tur innom garasjen til danielo her på forumet å var med på oppstart/testkjøring for å si det enkelt, dette funket (så lenge trykkslangene ikke hoppet av )
Roadfly Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 8,5cm mellom dekk og skjerm Det eg tipper er grunnen at du skrudde fast bærearmene når bilen var i luften? evt bilen må stå på bakhjulene når du fester bærearmene med hele vekten (Gjort samme feil før ) Ps, Nydelig Prosjekt Du har Her!! !
MikaelR Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Hvor har du stjelt det tanx-skiltet i fra? hehe dukket opp på en fest en dag Det skiltet kommer fra ei rettstrekke utfør Bardøfoss roadtrip suvenir før 2-3 år sia
winchester Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Den synker nok mye ned når du begynner å kjøre, min og var utrolig høy med 60/60, så tok jeg meg noen kjøreturer i går og i dag, nå er den ca. 5 cm lavere, og den synker stadig.
Trollet_ Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Er det RC felgbaner du har liggende der? ehm, var bare et bilde jeg fant når jeg googlet autosol. men kunne nesten se sånn ut 8,5cm mellom dekk og skjerm Det eg tipper er grunnen at du skrudde fast bærearmene når bilen var i luften? evt bilen må stå på bakhjulene når du fester bærearmene med hele vekten (Gjort samme feil før ) Ps, Nydelig Prosjekt Du har Her!! ! er vel slik man skal gjøre det, for og få bilen lav med en gang og ikke vri foringene i stykker etter en stund.
JonasD Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Er det RC felgbaner du har liggende der? Nei. RC felgene er todelt ikke tredelt.
skrokkis Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 høyden kan komme av at du har touring fjærer bak
ole_chr Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Er ikke ix fjerer på denne her er noen bilder fra montering av motor og div inni bilen Lite med kommentarer på bildene denne gangen...
ole_chr Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Da var endelig dagen kommen, bimmer startet for første gang etter mye om og men bilder kommer så fort jeg får tid
Runarpettersen Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Det ble mye om og men der ja, må dere bare holde fingrene av fatet og ikke gjøre noe dumt før sommertreffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå