Hans_O Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Fikk fiksa loddinga i motorkontakten, eller d var ikke loddet sammen, bare tvinna ihop.. + gått over alle jordingene. da starta den tvert
ole_chr Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 nå blir det hardkjør i garasjen for å få bilen ferdig til treffet i slutten av mnd
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Gratulerer med oppstart da. nå som motoren går, er det jo bare innspurte igjen.
ole_chr Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Gratulerer med oppstart da. nå som motoren går, er det jo bare innspurte igjen. Jepp, fikk gjort en del i garasjen i dag så tror til helgen så er vi kommen ganske langt får se om det kansje blir jort noe med lakken på bilen også
ole_chr Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Fikk endeli kjørt motorn litt ut på turtall med ny-hjernen siden vi ikke har hatt turteller før så var jeg litt sjokkert over at når motoren nådde turtallskutt så sto turtellerern på "2" tallet nede på økonomimåleren o_O kan dette ha med at hjernen er chippet å dermed har en høgre turtallsperre eller at speedoen ikke stemmer overens med hva motoren gir ? Go 17 mai alle sammen
ole_chr Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 har stått ganske stille denne tråden en stund nå liten oppdatering på hva som har skjedd : Var på sommertreffet på acr i helgen som va og fikk kjørt litt på fredag og deler av lørdag før vi fant ett problem med kjølingen, fikk laget en provisorisk ekspansjonstank... etter ett par runder med normal kjøring så ga jeg bilen en halv runde, pga vi kjørte uten panser så plutselig sprutet det kjøleveske helt på bakluken.... er redd for at toppen eller pakningen er gåen, men etter tidligere erfaring med M50 så tror jeg toppen er sprukket igjen Fikk kjørt litt før vi ikke torte å bruke bilen lengre etter problemet med kjølingen vurdere annen motor i bilen hvis den som står i dag er gåen, vurdere m20b25 eller noe fra S serien, men må se hva pengeboken sier til godt i vinter
SkauRacing Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Der fant jeg prosjektet deres også Synd dere vart plaga i helga som var.. Fikk ikke sedd dere på banen.. Før mye alkohol
ole_chr Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Der fant jeg prosjektet deres også Synd dere vart plaga i helga som var.. Fikk ikke sedd dere på banen.. Før mye alkohol må slutte med all den drekkinga på treffene, er ikke sundt før helsa
SkauRacing Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 må slutte med all den drekkinga på treffene, er ikke sundt før helsa Snakker dokker om Ka blir ny motor?
MikaelR Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Få fixs det kjøle problem å kjør med den resten av sommern må finnes noe rask å bra løsning på det
Morty999 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 dere var her dere og ja bare å skru sammen å få det til høst treffet nå! så skal jeg komme å sladde forbi dere hehe
ole_chr Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 dere var her dere og ja bare å skru sammen å få det til høst treffet nå! så skal jeg komme å sladde forbi dere hehe jepp vi var det ;p ska ta å se litt på motoren når jeg kommer tilbake fra lofoten, har ikke akkurat hatt den store arbeidsløsten denne uka
Trollet_ Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 hvis det ikke bare er topp-pakninga kan vel ikke en sånn topp være så vanskelig og oppdrive ?
ole_chr Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 hvis det ikke bare er topp-pakninga kan vel ikke en sånn topp være så vanskelig og oppdrive ? Tror vi har funne problemet er litt vanskeli å finne tak i en topp til en grei pris, sist endte dett opp med kjøp av hel bil skal prøve litt i løpet av neste uke å se hva vi får til med motorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå