Prodigt Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Bmw e30 320 Facelift selges Bilen står uten motor! 2 dørs Takluke H. feste 1 eier fra 1989-2009. Km stand 315 000. Delpin metallic og anthrazit stoff Eu godkjent fram til Mars 2011 Godt utgangspunkt til prosjekt, lite rust, dårlig i lakken Bilen står i Aust-Agder (Evje) Selges Høysbudene 12 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 selge allerede ja, kan komme å hente den i kveld 10 tusen edit så at det sto uten motor. nei da er jeg ikke intr! hvorfor har du tatt den ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 selge allerede ja, kan komme å hente den i kveld 10 tusenedit så at det sto uten motor. nei da er jeg ikke intr! hvorfor har du tatt den ut ? Vel jeg kom nesten hjem så blåste jeg motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Ai skikkelig uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Og så fort motoren rasa, så steg bilens verdi? Det var noe spesielt ! Men lykke til med salget, den er sikkert verdt det. Er jo gratis omreg og nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Og så fort motoren rasa, så steg bilens verdi? Det var noe spesielt !Men lykke til med salget, den er sikkert verdt det. Er jo gratis omreg og nå? Hva vet du hva den er verd, er så forbanna lei av folk som skal snakke drit i andre sine salgs annonser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skrev jo at den sikkert var verdt det? Er det gratis omreg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Nei den har ikke blitt betalt ennå, siden motoren raste. Bud Ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Da står jo ikke bilen på deg da, men på forrige eier...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 har du noe nærbilder av rusta?? Tenker spesielt på hjulbuer bak, bunn av forskjermer og kanaler rundt jekkfester foran og bak. Jeg veit det er noe rust etter 315000 km i norge, og attpåtil 22 år gammel bil. Andre feil/ mangler ? Har ikke sett denne til salgs, enda jeg sjekker e30 til daglig på nett... Må ha blitt solgt fort og vært billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 kan du legge ut bilder av kanaler og dørk og litt bilder der e30 ellers er rusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Uten motor eller rasa motor? Hva regner du blir bemerket på en EU kontroll? Gjerne flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Da står jo ikke bilen på deg da, men på forrige eier...? Går fint ann å omregisterer enn bil uten å betale omreg avgiften bilen står i mitt navn, men jeg får ikke nytt vognkort før jeg har betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 har du noe nærbilder av rusta??Tenker spesielt på hjulbuer bak, bunn av forskjermer og kanaler rundt jekkfester foran og bak. Jeg veit det er noe rust etter 315000 km i norge, og attpåtil 22 år gammel bil. Andre feil/ mangler ? Har ikke sett denne til salgs, enda jeg sjekker e30 til daglig på nett... Må ha blitt solgt fort og vært billig Desverre ingen bilder av rusten, tror jeg ikke klarer å få fram rusten på bilder, da det er så minimalt hjulbuer er så og si uten rust! jekkfeste venstre framme har blitt fikset engang, så ingen rust, høyre jekk feste er det rust i. andre feil/mangler? vel bilen mangler motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 kan du legge ut bilder av kanaler og dørk og litt bilder der e30 ellers er rusta Skal prøve å få tatt noen flere bilder etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå